Za tarify které platí si často mohou zákazníci sami.
Nedávno jsem měnil poskytovatele mobilních dat, jako "malý koncový zákazník" jsem léta měl u O2 10GB za 150,- měsíčně. Pak to převzal Kellner a začaly se falšovat účty, rušit slevy atd. takže jsem přešel k Vodafone.Před vánoci týdny nabízeli 4GB za 280,- s tím bych vyšel, pořídil jsem to, byly u toho dvě simky. ve stejné době Vodafone nabízel 1,5 GB za 599,- při prvním měsíci zdarma a na Mobilmánii ty paka vzrušeně diskutovaly o tarifu. Že na stránkách Vodafone o stránku vedle byl třikrát větší tarif za polovinu ceny nikoho nezajímalo a když jsem to napsal do diskuse tak nevěděli o čem mluvím.
Citát z diskuse co se najdouna světě za hovada:
Opravdu mě velmi, ale velmi baví, že operátor dá něco absolutně zdarma a stejně si tu lidé najdou prostor, jak na to nadávat, je to až neuvěřitelné, co čecháček dovede vyplodit. Nezlobte se na mě, ale operátor dá zkrátka něco zdarma, vy se ničím nezavazujete, nemusíte to využívat dál, ale vám se to stejně nelíbí, tak se zamyslete nad svým "pozitivním" stylem myšlení ;)