Není divu že podobné firmičky zanikají. Vždyť pouze přeprodávají to, co si dnes trošku inteligentnější BFU dokáže zařídit sám, jen 5x levnějí. Např. prokliky z Googlu, Seznamu apod.
jo, to máš cc pravdu, stejně jako každý z nás si dokážeme levněji vyčistit boty, šaty, udržovat zahrádku, učit vlastní děti...není potřeba víc komentovat
Ale je, jde totiž o to, že ty jejich ceny jsou 5 až 10ti násobky nákladů v případě, že to uděláš vlastní silou. To už se opravdu vyplatí zaplatit si vlastního "zahradníka".
No jistě, když nemám argument, použiju demagogii...
Ne, barák bych si sám postavit nedokázal.
Zednickou neumím. Narozíl od pár kliků v Google adwords/Skliku apod. + nastavení meta...., které tedy ale rozhodně nemusím svěřovat "profesionálům".
Místo toho můžu právě 5 až 10x víc peněz věnovat právě na tu kampaň.
Každou chvíli nám někdo volá a nabízí za minimálně 5 násobek to, co umíme sami. Když jim potom v google/seznamu ukazuju naše výsledky, tak sklapnou.
Ovšem chápu, že nějak se hoši živit musíte, a když vám na to lidi skáčou... Jsou horší profese, aspoň nepoužíváte metod malého písma v nesrozumitelných smlouvách.
Na druhé straně, existují šikovní správci PPC, kteří dokážou za stejně peněz získat několikanásobek prokliků a ještě z ušetřených peněz zbyde na jejich odměnu.
Každý si totiž myslí, jak je to snadné, jak si to udělá sám a pak tam hodí deset obecných slov v obecné shodě, nasadí jim 30 Kč za klik a je sám se sebou spokojený, jak to krásně zvládl sám a "nevyhazoval" peníze za odborníky. Platí to pro AdWords i Sklik.
Viděl jsem i kampaně udělané obchodníky Seznamu a je to velmi podobná katastrofa. Jednoduše jsme je dokázali několikanásobně vylepšit a především ušetřit peníze klienta!
To si nemyslím, hoši z Ataxa (bývalý All star web) se v takových certifikátech přímo topí a jejich ceny a služby se dají mírně řečeno nazvat VELKÝM PODVODEM
Ano, to už zní rozumně. Mluvil jsem právě o pouhých přeprodejcích jako jsou různí příživníci na Seznamu a obchodníci firem prodávajících prokliky právě na Seznamu a Google. A o tom, že spousta lidí na to skočí.
K odstavci 2): No takhle to může hodnotit jen Jouda. Samozřejmě, že kritériem je pro nás právě cena za proklik a případně konverze.
Je vidět, že jste opravdu "odborník" který to zvládne sám. Cena za proklik je v podstatě blbost. Kupovat kliky za co nejmin je sice pekne ale o kvalite kampane to vypovida velmi malo a prinos pro firmu to take nezajisti.
Jo, tyhle kecy vám tihle "odborníci" hustí do hlavy.
Ale kupují pouze ti, kteří přijdou a proto je nejdůležitější jich dostat na stránky co nejvíc za co nejmenší peníze.
K tomu snad jen úsměv. Každému podle jeho gusta :-). Ale kdyby jste si nechal poradit od odborníka, tím myslím opravdového, ne to stádo zlatokopů, zjistil by jste, že se dá dosáhnout lepších výsledků za menší peníze.