To jak je vyhledávač google pitomý (nebo oblbující) vidím teď skoro pořád. Hledal jsem ubytování na podzimní dovolenou na Šumavě. Dovolená proběhla a mé webprohlížeče jsou stále plné inzerátů na ubytování do místa (obce), kde se mi sice líbilo, ale příště budu chtít třeba do Krkonoš nebo do Beskyd. Když si koupím kalhoty, nenabídne mi to na příště svetr, ale zase kalhoty. Jediné řešení je svoji identitu z prohlížeče smazat, bohužel i s tím užitečným, co pak musím znovu zadávat.
Jenže vyhledávání ubytování je jedna věc, ale já pak už vím, že část webu je mi řízeně skryta a to v podstatě všemi komerčními vyhledávačkami. Nekomerční snad ani nejsou. V Číně a Koreji se nám smějí, vždyť tu máte taky filtrovaný internet, jen podle jiného náboženství.
@emba
Miešate reklamu, resp. remarketing v AdWords s vyhľadávacím algoritmom. To sú dve rozdielne veci, navyše v prípade tej nezmyselnej reklamy na rovnaké produkty do veľkej miery ovplyvnené nastavením na strane inzerenta.
Personalizované reklamy vypnete tu: https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=cs
naní lepší než pposílat zádost o vypnutí reklam je prostě odřznout? na urovni dns pro jistotu a ublockem. nejen CZ LUPA se sprehlední
fonts.googleapis.com
google.com--
googletagmanager.com--
ibillboard.com--
iinfo.cz +
navrcholu.cz-
seadform.net-
googleadservice,análitics