Vlákno názorů k článku Je v nových pravidlech CZ.NIC trhlina? od Robert - Vážení, diskutujete tady nad hromadnými registrátory a přitom...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 4. 2002 16:02

    Robert (neregistrovaný)
    Vážení, diskutujete tady nad hromadnými registrátory a přitom správce národní domény vesele porušuje zákon a není to první případ. Po nedávné zkušenostu jsem si dnes zaregistroval 3 free emaily, a to na seznamu, postu a emailu. Nemám totiž zatím firemní. Emaily byly nové a nepoužité. Chtěl jsem získat jednu doménu. Z každého emailu jsem po jejím uvolnění odeslal jeden registrační email. Přisšla mi odpověď, ře jsem se dopustil DOS útoku a že je emailová adresda blokována. Podíval jsem se tedy na výsledek dnešního dne: VŠECHNY DNES UVOLNĚNÉ DOMÉNY, NEBO PŘESNĚ 85% DNES UVOLNĚNÝCH DOMÉN ZÍSKAL PAVEL ŠIMON!!!!!!
    Proč??? Protože administrátor CZ-NICU svévolně a dopředu blokuje všechny free emaily. Nemám formu ani svoji doménu. Nevidím důvod, proč bych měl využívat služeb "profesionálních registrátorů". Jinou možnost, než free email nemám. V souladu s pravidly poskytovatele jsem tedy použil free email. Ovšem nikoli poskytovatel free emailu, ALE JINÁ ORGANIZACE-TEDY SPRÁVCE NÁRODNÍ DOMÉNY TUTO SLUŽBU BLOKUJE! Dochází tím k porušování zákona o volné hospodářské soutěži a několika dalších. Někdo z pracovníků či zaměstnanců správce národní domény se tedy jednoznačně dopouští trestného činu!!!! Toto je opakovaná situace, stala se mi již několikrát!
    S tím, že někteří zaměstnanci CZ-NIC či KPN tiše hájí, nebo alespoň tolerují "firmy" jako je One.cz a Pavel Šimon, jak uvedl jeden z přispěvovatelů jsem se již setkal také. Ptám se tedy, kdy skončí tato svévole a neoprávněné blokování služeb, které CZ-NIC neprovozuje (free weby)?????????!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jakým právem CZ-NIC dopředu určuje, kdo smí a kdo ne zaregistrovat doménu??? Uvítal jsem nová pravidla, ale netušil jsem, že jsou jen šidítkem, které podle mne napomáhá lidem jako je právě Šimon-stačí se podívat, kolik doménových jmen právě díky specielním žádostem získal.
    PROTESTUJI PROTI MONOPOLNÍMU JEDNÁNÍ CZ-NIC!!!!!
    PROTESTUJI PROTI PORUŠOVÁNÍ ZÁKONA!!!!!!
    Pan Pomykáček a spol by si laskavě měl přečíst, co je to DOS útok!!!! Jeden email????? A pokud někdo jiný provedl DOS útok, NIC nemá právo blokovat ostatní většinu!!!!
  • 29. 4. 2002 17:38

    David Rohleder (neregistrovaný)
    Vážený pane,

    pokud máte poznatky, které dávají za pravdu vašim tvrzením, tak se obraťte na orgány činné v trestním řízení. Podejte oznámení na neznámého pachatele. To je možné na každém oddělení Policie České republiky. Je naprosto zbytečné psát takové komentáře do tohoto fóra.

    Ale protože se ani nedokážete podepsat, tak bych si tipnul, že to nebude tak žhavé.
  • 30. 4. 2002 3:25

    Robert (neregistrovaný)
    Vážený pane, plno lidí zde píše pod zkratkou nebo se nepodepíše vůbec. Poznatky??? Děláte si legraci???Zkuste si odeslat jediný email z free emailu kterýkoli den, kdy se uvolňují domény. Opravdu, vidím, že je zde liga spravedlivých. Ale aby se něco opravdu řešilo to ne. Podat trestní oznámení proti NICu?? A být doživotně zlikvidován na českém internetu? Ostatně, blokaci tady přiznali veřejně někteří pracovníci či zaměstnanci v nedávné době. Prý je to obrana proti spekulantům. Prý si máme pořídit firemní emaily. Takže vidno, jak se věci mají. Policie? K smíchu. Možná vedení NICu ani neví, co dělají jeho zaměstnanci. To ale nikoho neomlouvá. A pokud vám nestačí moje křestní jméno, které je opravdu moje, tak už nevím.
  • 30. 4. 2002 10:12

    David Rohleder (neregistrovaný)
    Jo, vážený pane, chce to od vás trochu občanské zodpovědnosti, která bohužel může bolet. Ale jestli jste takový zbabělec že se vám jí nedostává, tak se holt musíte vyrovnat s tím, že ne vše bude podle vašich představ.
  • 30. 4. 2002 17:42

    Robert (neregistrovaný)
    Nevím o jaké zbabělosti mluvíte. To že byly včara zablokovány free emailové služby směrem k CZ-NIC je fakt. To, že mi po odeslání jednoho jediného emailu přišlo oznámení, že jsem se dopustil dos útoku je také fakt. To, že došlo k porušení pravidel volné hospodářské soutěže z toho logicky vyplývá. Uvítal jsem nová pravidla. Tuto svévoli však nemohu akceptovat. Rady obrátit se na policii jsou na nic. Vyřeším tím něco? Získám doménu? Ne, maximálně dopadnu stejně, jako bych podal trestní oznámení ve věci prodeje IPB. A já tak dopadnout nehodlám. Jen jsem si bláhově myslel, že v tomto státě mají všichnbi stejná práva, Jak vidno, nemají. Občanská povinnost? K smíchu.....
    Tady každý kope za sebe a na společnost bohužel kašle, proto vypadá, jak vypadá. Pokud si myslíte, že jsem křikloun, který nic nedělá, je to váš problém. Ono mi ani tak nešlo o doménu jako o princip, volných domén je dost. Bohužel ale na obecně známé nešvary tady příliš často čtu: dokažte, doložte, podejte trestní oznámení....
    Co chcete dokazovat? Mám vám přeposlat email kdy mi CZ-NIC po odeslání jednoho emailu oznamuje, že jsem se dopustil DOS útoku? Jak vám dokážu že byl jediný, i když byl? Vidím, že nejrozumější bude, když si vyberu jinou volnou doménu, v klidu si ji v noci zaregistruji a budu mít klid. Osobně si myslím, že to bude alespoň pro mne nejjednodušší řešení. A ty domény, které nejsou volné si Simon a spol mohou dát za rámeček. Bez webu jsou jim stejně na nic.
  • 30. 4. 2002 19:13

    David Rohleder (neregistrovaný)
    Pokud si myslíte, že jsem křikloun, který nic nedělá, je to váš problém.

    Ano, myslím si, že jste křikloun, který nic nedělá, ale můj problém to není :-)

  • 30. 4. 2002 11:28

    MK (neregistrovaný)
    Muzete prosim sdelit, kdy a kdo konstatoval, ze blokovani je ochrana proti spekulantum?
  • 30. 4. 2002 17:50

    Robert (neregistrovaný)
    V reakcích na jeden z předešlých článků pravidelný dopisovatel (nemohu posoudit, zda to byl¨pracovník NICU) konstatoval, že blokace free emailu je z důvodu, že jsou využívány hromadnými registrátory. Budete-li na tom trvat a jeli tento článek ještě v archivu, dám si tu práci a najdu jej. Zbytek jsem napsal v odpovědi na předchozí reakci. To že byly free emaily směrem k NICU blokovány je fakt. Zaregistruji si jinou doménu, volných je jich naštěstí dost, stačí dobrý nápad. Zaplatím ji a zprovozním a budu mít klid. Ostatně, jinou nepotřebuji, takže mne svým způsobem tento problém již nemusí zajímat, nejsem ochránce lidských práv. Jen mne zdravě vytočilo, že jsem byl zablokován po odeslání jediného emailu. Nic víc.Free emaily mají sice svá rizika, ale blokace je příliš silné sousto. Pokud by se mi podobná věc stala z firemního emailu, řešil bych věc právni cestou, takhle nemohu téměř nic. Ono by jen stálo za to uvědomit si, že ne každý má firmu a firemní doménu a firemní IP a je tedy odkázán na free email. Alespoň v začátcích. I student má snad právo zaregistrovat si doménu. Ale vidím, že nemá cenu to řešit. Večer si zaregistruji tu svou a budu mít klid.
  • 1. 5. 2002 14:36

    MK (neregistrovaný)
    Hm ... Takze agentura JPP sdelila, ze neco se nekdy nekde stalo ...

    Predpokladam, ze se zivite bezpecnosti a specialni zamereni mate na protokol SMTP. Pak chapu Vas podotek "blokovani adres je silna kava". Pokud uvedenou specializaci nemate, radeji bych, byt Vami, takove soudy nedelal.

  • 2. 5. 2002 5:23

    Robert (neregistrovaný)
    A vidíte...nemýlil jsem se :-)). Diskuse se takticky přesunula jinam. Neživím se bezpečností. Kdysi tady kdosi poznamenal, že tato sekce je plna příspěvků deseti diskutujících kteří diskutují mezi sebou, ale v žádném případě nemůže být vzorkem názoru většiny ani vzorkem dění na českém internetu. Bohužel měl pravdu. Je snadné odbýt někoho, kdo poukáže transparentně na nešvar, že je křiklounem. Rozhodně je to snazší, než přiznat, že má pravdu a věc řešit. nemám zas tolik času ne bezzubé polemiky na tomto serveru, pracuji poctibě víc jak deset hodin denně a práce mi momo obživy přináší i uspokojení. Jen si stále musím zvykat na to, že některé subjekty či jedinci porušují zákon a mají na to svůj výklad, bohužel, pro většinu neakceptovatelný.
    A k občanské povinnosti??? Kdysi jsem se v noci snažil zastavit zloděje, který kradl auto, které nebylo moje. Dotyčný po mně vypálil 3 rány z 9 mm pistole. Od té doby mám pro takzvané plnění občanské povinnosti přece jen upravený náhled. Tím ovšem nechci říci, že by si někdo z CZ-NICU na mne pořídil brokovnici. Je dosti pravděpodobné, že kompetentní vedení o tom ani neví (blokace free emailu).
    A konstatování o tom, že permanentní blokace free emailů je obranou proti hromadným registrátorům bylo na tomto serveru zveřejněno. Ostatně, diskusi končím, zaregistroval jsem si novou doménu a brzo budu mít snad i firemní email. Na registraci jej ale potřebovat nebudu, stačí mi jedna doména.
    Tak nějak jsem si vzpoměl na přepadení IPB a její následný prodej za korunu. Tenkrát vláda tvrdila že je vše v pořádku, byť někteří odvážlivci napsali (poprvé a naposledy) že šlo pravděpodobně o trestný čin. Vláda tvrdila že je vše v pořádku. Tatáž vláda prý dnes jedná s Nomurou o miliardovém odškodnění........ Já ale nejsem ani Nomura, ani novinář a naštěstí ani člen vlády. Cizí auta už nehlídám, takže po mně snad střílet nikdo nebude. A střílení některých pánů zde ve mně vyvolává spíše úsměv (na rozdíl od causy IPB). Tím také z mé strany končím tuto debatu, co z duše nesnáším je totiž inflace slov.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).