Ono je to trochu složitější... Kdyby existoval pouze paušál za pronájem telefonní linky u TO2CR nebyl by problém jej k měsíčnímu poplatku do tabulky připočítat. Nesmíte ale zapomenout, že zákazníci dnes mají u alternativních platforem možnost přejít plně k alternativnímu operátorovi, jak s daty, tak i s hlasem (neboli paušálem za pronájem telefonní linky - služba PPV - plný přístup účastnického vedení). Měsíční poplatek u PPV se u jednotlivých operátorů liší... takže výsledná tabulka by byla dost komplikovaná. Musela by zohlednit jak uživatele, kteří odebírají telefonní službu od TO2CR, tak ty kteří ji odebírají od alternativního operátora.
Ani já v článku neuvádím, že ADSL je výhodnější než kabelová televize. Tam kde je dostupná kabelovka i ADSL, je samozřejmě rozumnější, pro uživatele, který chce využívat pouze připojení k Internetu a ne telefonovat, sáhnout po kabelovce. Nesmíte zapomínat, že těch lokalit, kde se obě technologie překrývají není zdaleka tolik. Navíc i dnes jistě existují zákazníci, kteří pevnou linku využívají jak pro připojení k Internetu, tak pro volání. Ti platí paušál tak jako tak, takže to pro ně ve výsledku není dodatečný náklad. To, že je zákazník nucen platit za pronájem telefonní linky měsíční poplatek je chybou státu, který to neumí regulovat. Sama TO2CR se tohoto lukrativního byznysu jistě zbavovat nehodlá.