Poslal jsem jim reklamaci pro špatné vyúčtování v souvislosti se změnou DPH, odpověděli že je reklamace neoprávněná. Nemohu ten doklad dát do účetnictví, protože za správnost dokladu odpovídám ze zákona já. Poslal jsem jim reklamaci znovu, spolu se zněním zákona, podtrženými chybami a vyjádřením daňového poradce(které stálo víc než ta faktura), zapřeli že něco přišlo (bylo to doporučeně). Kašlu na ně, nemám čas takhle mrhat časem. Jakmile skončí smlouva (za 4 měsíce), tak bye EUROTEL. EDGE jim ve městech nefunguje. WAP nepoužívám, ještě že tak, to by mě snad kleplo. Chytli móresy od TELEKOMU asi. Ještě mám už dlouho T-mobile, ti se od té doby, co přestali být Paegas chovají podobně, ale alespoň nějak reagují a troufám si říct, že mě nikdy nepodvedli.
Znalče, jakousi logiku by to mělo, ovšem zákon není vždy logický, zde ale je. Taky se může stát, že zařadíte do svého účetnictví doklad od neexistujícího dodavatele, tvrdíc, že za doklad odpovídá onen dodavatel. Už vidím, jak finanční úředník nadšeně souhlasí, že jste zobliga. Nechtěl bych vás za daňového poradce.
Omyl, odpovida ten, kdo jej zauctovava a proto na nem nemusi byt zadne razitko ani podpis toho, kdo jej vydal, ale musi na nem byt podpis toho, kdo jej zauctoval.
BTW: myslim ze zaloba by nebyla problem, samo vcetne pozadavku na uhradu nakaldu, pocitam ze par(mozna desitek) kKc by je to stalo.