E-mail a telefon je na ústupu. Podle poslední studie McKinsey klesl podíl klasických kanálů pro řešení zákaznických dotazů z osmdesáti na šedesát procent. Čas strávený na sociálních sítích se přitom zdvojnásobil.
„Sledujeme významnou změnu v tom, jak s námi naši zákazníci komunikují,“ tvrdí Phil Wilson z britského Vodafonu s tím, že sociální sítě neberou jako prostor pro marketing, ale i jako místo pro řešení problémů s klienty.
"Sociální sítě a webchat vyřídí stále sice jen kolem třiceti procent dotazů, ale to číslo stále roste. Navíc komunikace se zákazníky na sociálních sítích je násobně významnější pro značku a vnímání značky než klasická infolinka,” tvrdí Vít Horký z Brand Embassy.
Na to právě tuzemský startup, který se po různých peripetiích ocitl ve stáji finanční skupiny Rockaway, sází. Svou cloudovou službu teď, po roce vývoje, posouvají dál. „Správa sociálních sítí je už propojena s e-mailem, live chatem a diskusními fóry. Zároveň jsme novou cenovou politikou otevřeli naše služby i menším firmám,“ tvrdí Horký.