Jeden systém vládne všem. V Brand Embassy propojili všechny sociální sítě

9. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Brand Embassy
Tuzemský startup propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem.

E-mail a telefon je na ústupu. Podle poslední studie McKinsey klesl podíl klasických kanálů pro řešení zákaznických dotazů z osmdesáti na šedesát procent. Čas strávený na sociálních sítích se přitom zdvojnásobil. 

„Sledujeme významnou změnu v tom, jak s námi naši zákazníci komunikují,“ tvrdí Phil Wilson z britského Vodafonu s tím, že sociální sítě neberou jako prostor pro marketing, ale i jako místo pro řešení problémů s klienty. 

MM Influenceři

"Sociální sítě a webchat vyřídí stále sice jen kolem třiceti procent dotazů, ale to číslo stále roste. Navíc komunikace se zákazníky na sociálních sítích je násobně významnější pro značku a vnímání značky než klasická infolinka,” tvrdí Vít Horký z Brand Embassy.

Na to právě tuzemský startup, který se po různých peripetiích ocitl ve stáji finanční skupiny Rockaway,  sází. Svou cloudovou službu teď, po roce vývoje, posouvají dál. „Správa sociálních sítí je už propojena s e-mailem, live chatem a diskusními fóry. Zároveň jsme novou cenovou politikou otevřeli naše služby i menším firmám,“ tvrdí Horký. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).