Vlákno názorů k článku Jen hlas k zabezpečení nestačí. Bude to chtít ještě tajná hesla od VM - No hlavně se takováhle věc vůbec nemá používat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 6. 2017 11:34

    VM (neregistrovaný)

    No hlavně se takováhle věc vůbec nemá používat jako heslo, protože při sebelepší implementaci bude vždy vykazovat false positive i false negative, což u bankovnictví v obou případech docela vadí.

  • 13. 6. 2017 8:59

    Petr M (neregistrovaný)

    No a pak přijde nahrávací malware a hele, tajný heslo, co by člověk normálně neřekl, je nahráno a heslo prolomeno...

    To těm debilům v HSBC nikdo neřekl, že jakýkoliv vstup, který není jasně definovaný (= heslo v podobě ASCII znaků apod.). se na takový vstup musí konvertovat a konverze je vždycky o pravděpodobnosti? Takový vstup totiž nejde garantovat na 100% - chrapot při nachlazení, oteklá huba od zubu při identifikaci kamerou, ... Vyhodnocuje se pravděpodobnost. Tak se musí nastavit nějaký práh pravděpodobnosti, třeba 87% (schválně to dávám hodně vysoko), a nad ním se řekne, že vstup odpovídá něčemu. Do téhle tolerance spadne u hlasu kromě chraptění i nekvalitní analogový záznam, syntezátor řeči, sestřih v Audacity, dobrý imitátor,...

    Pokusy tohoto typu ať dělají na účtech vlastních manažerů a výherce - nejlepší imitátor - bere vše.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).