Ahoj,
Jirko, stavíš mně do nelehké situace - na věci, které tvrdíš, mám hodně jiný názor. Nejkorektnější by bylo, kdybys nepral prádlo na veřejnosti. Když to děláš, tak nevím, jak odpovědět, abych jak hájil Jyxo, tak zůstal korektní a neprozrazoval informace zevnitř.
Odpovím tedy zbytečně obecně a možná i pro publikum nezajímavě, ale přece jenom na veřejná tvrzení je dobré reagovat také veřejně.
ad rychlost vývoje) Podle smlouvy pro vás mělo pracovat X vývojářů. Nakonec jich tam pracovalo dvakrát, ve špičce až třikrát tolik. Ty další pracovali na naše náklady, resp. na úkor naší provize. Pokud jste chtěli, aby jich pracovalo víc, mohli jste o to zažádat a upravili bychom tak smlouvu. To se nestalo.
ad přibývání nových vlastností) My si sami nemůžeme nové vlastnosti vymýšlet, tak smlouva mezi námi nebyla nastavena. Vlastnosti jsme implementovali na váš pokyn. A přiznej si, za těch posledních 11 měsíců mnoho takových pokynů nebylo, protože jste se běžícímu Skliku věnovali méně než budoucímu. Ty věci, o které jste žádali byly vyvíjeny pomalu ze dvou důvodů - první jsem popsal v odstavci výš, druhý byl ten, že od vás neprobíhalo zadávání ani přebírání nových vlastností tak rychle, jak by bylo pro hladký vývoj potřeba.
ad výkonnostní limity) Víš sám, že jsme žádali o nový hardware. Za půl roku, co vám ta žádost ležela někde na stole, jste po urgencích a prostojích dodali pouze část. Přitom to nebyli žádné velké náklady - tolik kolik Sklik vydělá za méně než den.
Neříkám, že nebyly chyby a prostoje i u nás - ale tvoje vyjádření do článku mi přijde jako jednostranné PR, ne jako realistické zhodnocení. Proto zde nabízím i druhou půlku.
Podrobně to můžem probrat po mailu, ale chtěl jsem veřejně zareagovat aspoň takhle.
klasický Seznamáký přístup viz. vykopnutí internet tradingu po rozjezdu zápisů do katalogu, po té i rozsekání vlastní sítě mpíků a převod na sklik a nyní i sklik a rozchod s dodavatelem řešení... co bude následovat si můžete domýšlet.. co třeba vlstní Novinky a Borgis utře nebo vlastní bulvár a Stratoška utře nebo ještě lépe vlastní striktní sales mediálních ploch a mediálky a reklamky utřou... hmmm?
ono když pak víte o kampaních v displayi kuupovaných per click a vidíte za kolik a při jakém objemu někteří klienti platí za klik tak je to taky někdy k zamyšlení...
tomahawk