V první řadě by měli zajistit zákaznickou péči v češtině. Měli mi poslat palubní lístek a udělat online checkin, a zapomněli na to. Řešil jsem to den před odletem, a zjistil, že to české číslo na zákaznický servis tam mají jen pro parádu. A to jsou český startu se sídlem v Brně!
S těmi vztahy dopravců ... atd, jste to přesně trefil. V roce 2017 jsem jel z Prahy do Ostravy. Den předtím byla silná bouře a na trať popadaly stromy. Trvalo, než se trať zprůjezdnila a všechny vlaky na té trati měly zpoždění. Když došlo ke zprůjezdnění, člověk by logicky předpokládal, že vlaky budou vypravovány v takovém pořadí, v jakém měly odjíždět. Skutečnost byla, že nejprve se vypravily všechny Pendolina až dokud nedohnali jízdní řád a pak teprve mohly odjíždět zpožděné Leo Expresy a Regio Jety, které přitom měly mít odjezd dříve, než asi polovina Pendolin, vypravených před nimi.