Už jsem to psal u jiného článku, ale tady bych dal přímo výzvu na autora... Opravdu můžete nějak podložit tu představu o naprostém minimu zájemců? Co já vidím ve svém okolí, tak jsem se svým mizivým užitím telefonu spíš výjimka, "vykecávačů" je spousta (a genderově korektní klidně buďte, nejsou to zdaleka jen ženy)...
Odhaduji, že lidí, kteří na novém tarifu ušetří přímo anebo jim aspoň umožní přestat se hlídat je zcela jistě 10%, ale vůbec by mě nepřekvapilo ani číslo přes 20%.
Mimochodem se zbytkem článku souhlasím, zejména s tou pasáží, že to O2 spustil hlavně kvůli snaze získat dvouleté úvazky, tohle je naprosto reálné a myslím si, že by to pro lidi mělo být hlavním důvodem k tomu, aby si novou nabídku hodně rozmysleli. Ale to procento zájemců je prostě podhodnocené, o to bych se docela vsadil...
Mám stejnou zkušenost, přičemž v tomto případě se nedá mluvit o specifickém trhu, respektive chování. Lidé prostě hlasové služby využívají a to dost hojně. Kdyby tomu tak nebylo, nepočítali by by operátoři do budoucna s VoLTE. Navíc vykecávači jsou všude na světě a z hlediska genderového si v tomto obě pohlaví určitě nemají co vyčítat.