Tak tak a navic ho jeste nahlodate, jestli ten NB co si vybral je ten pravy, zacne porovnavat a treba nakonec nekoupi nic. To byl treba muj pripad :-) Nakonec jsem sice koupil, ale jinde.
Jen tak mimochodem neni vzdy nejlepsi napad nutit zakaznikovi zbozi ze stejne kategorie, v podstate je to casto naopak. Psal jsem o tom docela velkou analyzu ("odhadovani prani zakaznika na eshopech"), dost jsem se tomu venoval. Napriklad situace - prodavate vypocetni techniku - a zakaznik si koupi notebook. Vy, misto abyste mu treba nabizel k tomu mys, antivir a tak, proste veci z jine kategorie, mu nutite dalsi notebook, ktery ho uz nezajima - pokud jich teda nechce kupovat vic ruznych :).
Provozuji eshop a to co píšete je blbost, v našem systému, když si zákazník k tomuto produktu nikdy nic nekoupil, tak pod nim neni zadne zbozi, naopak pokud se objednava vice zboží současně, zobrazí se tam, k odstavci ke zboží doporučujeme vždy volíme zboží ze stejné kategorie, jako alternativa k tomuto zboží, opět se nic negeneruje, vždy to je z podnetu zákazníků nebo z námi vybraného alternativního zboží.
Copak o to oni se znazi presvedcovat. Skoro na kazdem druhem eshopu je odstavec "k tomuto produktu doporucujeme:" nebo "jini uzivatele si s timto produktem zakoupili:". Jenze staci jeden pohled a hned je jasne, ze je to v 99% eshopu zhovadilost generovana nahodnym generatorem z databaze. A ted po letech budou chtit eshopy lidi ucit, ze uz to neni hovadina. Toz preju hodne stesti.