"Ale myslím si, že výnosy z reklamy lze využít mnohem, mnohem bohuliběji, než jenom tak, že by tekly do podle mého názoru již dostatečně naditých kapes akcionářů soukromých televizních společností. Když už si ti lidé kupují soukromé televize prostřednictvím past na zuby, dražších o pár korun, kartáčků a prášků na praní, atd., tak proč by ty koruny nešly na bohulibé účely, jako jdou teď."
Pan Janeček by si měl uvědomit, že do těch jím uváděných údajných "naditých kapes akcionářů" to nikdo nedává povinně, nýbrž dobrovolně (firmy objednávající si vysílání reklamních spotů v TV) - narozdíl od ČT, kam ty desátky musíme dávat všichni a nedobrovolně.
A jestli si tento člověk navíc myslí, že si někdo kupuje soukromé TV prostřednictvím past na zuby apod., tak by se měl jít opláchnout studenou vodou, protože většina normálně myslících lidí si kupuje to, co je pro ně výhodné a je jim úplně jedno, jestli výrobce svůj zisk použije do reklam nebo jiným způsobem.
Tady je nejvyšší čas celou ČT rozpustit, stejně ji nikdo nepotřebuje. Taky nemáme veřejnoprávní noviny a žijeme, takže by to šlo stejně dobře i bez ČT a jejího povedeného ředitele.