Fakt jako v dobe, kdy kazdej dava ochrnu pred reklamou a je vycvicen ke cteni clanku tak, ze cokoliv podobne otravne reklame uz nevnima, ze bude cist neco co vypada jako reklama mezi reklamou?
Ja cekal, ze kdyz se pohybujete v IT, ze takove zakladni informace o tom jak se dnes cte web mate a ne, ze prekvapive pisete takove nesmysl? Tedy pokud jim fakt neverita, pak je to zamysleni spise nad vama...
Bez v diskuzi dodatecne uvedenych faktu ten článek vyzněl jako snůška blábolů v rozhovoru s někým kdo je vysoko na levelu prodejního řetězce amway.
Nedalo se to dočíst. Chyběl důvod.
Ale je mozne že lupu uz čtou jen pravidelni čtenáři co si pamatuji stare články a umějí si je spojit . Pak sorry. Nejsem asi cilovka.
Přiznám se, že byť už Lupu čtu nějaký ten pátek, doteď mě fakt nenapadlo, že by pravý sloupec mohl s článkem jakkoliv souviset, ten pro mě není "zónou obsahu", ale "zónou reklam" (ať už externích či interních ve smyslu upoutávek na jiné články), takže ho při čtení článku prostě ignoruju.
Dávat do něj tagy mi přijde obdobné jako dát na e-shopu třeba odkaz na recenzi výrobku do hlavního menu, technicky to sice je možné, ale hledat ho tam opravdu nebudu.
Nálepka (tag) odkazující na články, které jsme o Comprimatu napsali, je v pravém sloupci. Ale jak tak vidím, asi je to pro některé čtenáře málo. Pro větší pohodlí jsem do textu přidal odkaz na starší text, ve kterém jsme podstatu jejich práce vysvětlovali.
Tak proc opakovat to, co jiz bylo jednou napsano, ze ...
http://www.lupa.cz/clanky/comprimato-video-jpeg-2000/
Na technickém serveru bych uvítal, kdybych se dozvěděl, co ta firma vlastně dělá konkrétně. Pořád jsem myslel, že vymysleli nějaký nový vlastní kodek a oni dělají rychlou implementaci stávajících, jak jsem pochopil až z odstavce JPEG2000. Taky by mě zajímalo, jak se k tomu vůbec dostali (že to je díra na trhu, že to od nich někdo koupí) atd. Článek mi přišel spíš pro Ona dnes, takové řeči okolo.