Tak i po letehc je Datart stejně špatný,co se týče reklamace.Kamarádka se s nimi hádá už 3 měsíc,telefon má zoxidovaný.Mě telefon spadl,viditelná závada žádná,ale displey bohužel v háji,ale reklamaci jsem přesti zkusila.A neuvěříte,telefon je zoxidovaný.Ten telefon nemohli ani zapnout.Jelikož vím,co závadu způsobilo jsem aspon sama přesvědčena o neserioznosti datartu.Takže telefony nereklamujte,zaručeně je máte zoxidované.Zbylé věci co jsem měla objednané v Datartu jsem okamžitě zrušila a svému okolí doporučuji zde nenakupovat.
Omlouvám se, ale jakou vinu má na výsledku posudku případné závady prodejce ? Ten Vám "pouze" zprostředkuje vyřízení Vámi uplatněné odpovědnosti za vady, tedy reklamace a to v 99%, u zbytku lze počítat s tím, že může mít výrobky, které nelze servisovat a vyřešení potenciální závady se vyřeší ve prospěch zákazníka (okamžitá výměna, vrácení finanční částky). Pakliže nalezl autorizovaný servis oxidaci, je pravděpodobné, že tam také byla a je :)
Neni to zase tak davno kdy v mediich probehla zprava o jednom servise, kde sef pobocky tajne po nocich topil telefony ve vode aby zvysil procento odmitnutych reklamaci. Technici o tom nemeli ani poneti a tak byli dost presvedcivi a neoblomni v argumentaci zakaznikovi. A jinak, reklamuje se u prodejce a ne u autorizovaneho servisu. To ze je prodejce jen cast retezce je vec jina.