Přééésně, on se nám trh nevývíjí, on nám to trh nedovolí... Paní Jitka si okatě vymezuje prostor, aby od ní nikdo nic moc nečekal a líbali jí ruce za to, že bude menší zisk než loni. Holt zkušenost z korporátu.
Myslím si přesný opak, letos spotřebitelé otevřeli peněženky, však uvidíte jak porostou ostatní hráči.
Další perla jsou počítače na míru pro vědce, takové představy může mít nějaký manažer z Tesca a ne ostřílený e-commerce manažer ze specializovaného eshopu s elektronikou.
Boží jsou taky ty plky o Black Friday, úplně z toho stříká, že jsou líní se tomu věnovat. Místo toho, aby byli rádi, že jim ostatní hráči otevírají trh a učí zákazníky masově utrácet, tak paní Jitka tlachá o tom, že sem Black Friday nepatří. Asi zapomněla, že není z ústavu pro obranu lokální kultury, ale ředitelka komerčního subjektu, který se má takových příležitostí chopit a kurevsky na nich vydělat. Jó doprava zdarma s Heurékou, to je jiná, tam se nemusí nic moc dělat, stačí se připojit jak ovce a nastavit dopravu za nula a podříznout si průměrnou objednávku na čtvrtinu, to je super byznys!
Mno, škoda mluvit, paní Jitka na sebe myslím prozradila víc než chtěla.