Jo to bylo kdysi. Dneska se sice změna regionu provádí přes webový formulář, nicméně žádný problém to není, max. do 7 dnů je hotovo. Sám zatím jedu na Sk kartu dál, nicméně jestli z ní zmizí i Prima Zoom HD tak to bude pro mě asi poslední kapka a převádím ji na CZ, dvě karty by mě v dnešní době mohly fakt poškrábat na zádech.Nicméně ten současný Sk region je samozřejmě na mou odpovědnost, tou legálnosti bych si moc jistý nebyl.
Ale ide... Každý občan EÚ má právosi kúpiť službu ľubovoľného operátora poskytujúceho služby v EÚ - pokiaľ mu operátor svoju službu PREDÁ - ten judikát ES je starý asi 3 roky. A keďže Skylink v minulosti predával karty bez ohľadu na región (resp. umožňoval zmenu regiónu bez ohľadu na adresu), tak žiaden z jeho zákazníkov, ktorý to využil NIČ neporušuje.
Od 1.3.2017 to už tak´jednouché asi nie je, pretože o zmenu regiónu zákazník musí žiadať písomne.
Ano, máte pravdu, že je to pár kaček. Pořád tvrdím, že nad koncesionářským poplatkem se nikdo nezastavuje, ale tady jde spíše o princip. Když chci něco zdražit, navíc počet zákazníků Skylinku se defacto ustálil a moc zákazníků nepřibývá, tak není důvod pro zdražování servisního poplatku, když se snížil počet programů a vůbec teď nejde o to, že slováci neměli vysílat pro ČR.