Slovenský divák je naprosto jiný,než český. Jim ten pořad vyhovuje,český divák ho odmítl. Tuto strategii,co se líbí Slovákům se bude líbit nám,je blbost se kterou přišla Nova.
Nemáte tak docela pravdu. Nova sice přišla asi jako první s Česko-Slovenskými projekty, ale šlo o velké licencované formáty, které sklízí úspěch po celém světě. Vzápětí se toho chytly i ostaní TV. ČT a Barrandov začali se Slováky točit seriályrespektive estrády. Nejdál zašla Prima, jenže tam je problém že tyto formáty vymýšlí komplet Jojka a Prima jenom vkládá peníze, nikoliv nápady. Proto se nelze divit že tyto pořady jsou uzpůsobeny pro slovenského diváka a v Čechách netáhnou. Navíc Šéfka nebo Čápi patří do knihovny jako odstrašující případ těch nejhorších fekálií co lze také odvysílat na TV obrazovce.
V tomhle to Mildo není. Čápi s mákem 1 a Talent 1 ovládali sledovanost jak v ČR tak i v SR. V Česku ale diváky tento typ pořadů brzo omrzí a proto končí druhé řady propadákem (viz VV1 a VV2, VV3, nebo SuperStar). Absolutně není žádná pravda, jak se nám tu zase závistivě snažíte tvrdit, že vše dělá JOJ. Na loňském Talentu třeba loni pracovalo v poměru mnohem více lidí z Primy než JOJ. Navíc porota byla převážně česká a přenosy byly z Brna, tak tu nelžete, protože i ostatní vědí, kde je pravda. Šéfka je super reality show, ale Prima tentokrát selhala v promu. Takto kontroverzní reality show se u nás ještě nikdy nenatočila a Prima mohla krásně udělat promo ve stylu: Na obrazovky přichází nejdrsnější reality show v historii, tu prostě musítě vidět!; s využitím kontroverzních záběrů, kterých mají tolik, že by je dohromady nedalo ani 10 řad britského Big Brotheru. Slováci jsou mnohem méně konzervativní a velké show sledují pořád. Češi se podívají poprvé, ale pak se zase pěkně usídlí po vyčerpávající zkušenosti z novinek zpátky ke své klasice. To je celý problém, na který, pro mě třeba bohužel, budou muset všechny naše TV reagovat.
Taky se mi Šéfka líbila. Prima jí hlavně zabila, když jí zbrkle přesunula někam za půlnoc. Měli jí dát na Cool do nějakého normální času, vlastně by se na Cool celkově hodila víc než na hlavní Primu. V tomhle Prima dost zazmatkovala.
Čím dál častěji mi připadá,že tvůrcům různých pořadů vůbec nejde o diváka,ale o honorář,který za ty slátaniny dostanou. Byl bych pro inovaci,autor dostane zaplaceno jen když bude splněna sledovanost,kterou si zadavetelská televize určí.
Tvůrci pořadů pro televize, jak to dokladuje na příkladu i generální ředitel televize JOJ, jsou ušité horkou jehlou. Jednotlivým televizím už nejde opravdu o diváka, ale o peníze pro autora pořadu a pak reklamy v televizi, které se odvíjejí od koláče sledovanosti.