většina lidí reálnou kvalitu nepožaduje, jen její zdání. Nejsou na to vybaveni geneticky. Kvalita je dobrá tak akorát pro šlechtu, ale ta nikoho neuživí. Co lidi k internetu přitahuje? Ne kvalita, ale stádní pud. Proto budoucnost mají jen služby jako Facebook. O obsah totiž vůbec nejde, ale čistě jen o pocit, že jste na stejné vlně jako ostatní. To je základ dnešního obchodu. Proto jen obsah zdarma financovaný reklamou mají budoucnost. Facebook i Google už na to přišli.
No a to nejlépe splňují plastové příbory, ty nemusíte ani mýt a můžete je rovnou vyhodit, což si vzhledem k jejich ceně můžete dovolit. Nikoliv, kvalita a vznešenost je o potížích (etiketa není nic jiného, než umělé obřadné potíže, způsob jak něco dělat složitěji), nikoliv o pohodlnosti, láci a funkčnosti, funkčnost je pro plebejce :-))) A je to tak i v přírodě, samičky a samečci se naparují před druhým pohlavím nefunkčním peřím, parožím a podobně, ukazují tak, že si to mohou dovolit, že mají k dispozici více energie, než sami potřebují a proto jsou vhodní pro založení rodiny.