No a to nejlépe splňují plastové příbory, ty nemusíte ani mýt a můžete je rovnou vyhodit, což si vzhledem k jejich ceně můžete dovolit. Nikoliv, kvalita a vznešenost je o potížích (etiketa není nic jiného, než umělé obřadné potíže, způsob jak něco dělat složitěji), nikoliv o pohodlnosti, láci a funkčnosti, funkčnost je pro plebejce :-))) A je to tak i v přírodě, samičky a samečci se naparují před druhým pohlavím nefunkčním peřím, parožím a podobně, ukazují tak, že si to mohou dovolit, že mají k dispozici více energie, než sami potřebují a proto jsou vhodní pro založení rodiny.
většina lidí reálnou kvalitu nepožaduje, jen její zdání. Nejsou na to vybaveni geneticky. Kvalita je dobrá tak akorát pro šlechtu, ale ta nikoho neuživí. Co lidi k internetu přitahuje? Ne kvalita, ale stádní pud. Proto budoucnost mají jen služby jako Facebook. O obsah totiž vůbec nejde, ale čistě jen o pocit, že jste na stejné vlně jako ostatní. To je základ dnešního obchodu. Proto jen obsah zdarma financovaný reklamou mají budoucnost. Facebook i Google už na to přišli.