njn oni si mysleli ze to pujde donekonecna firma da urcity obnos do reklamy bez moznosti zkontrolovat kolik jedna vynalozena koruna prokazatelne prinesla novych zakazniku/prodeju a u proklik reklamy to zmerit jde jako ono vypadalo hezky reklama v casopise 100tisic naklad jako ze ji uvidi 100t ctenaru ale ze realne si ji precetli a diky ni nakouopily klidne jen dva nikdo sliset nechtel vzdyt to stalo tolik penez.... jenze online reklama se da presne zmerit a ouha on dopad reklamy neni za tak masivni pamatujete ten studentskej film o fiktivnim obchodaku uprostred pole? reklama v mediich, v tv, radiu, letaky do schranek stalo to statisice/miliony z grantu na kulturu (danove poplatniky) a vysledek prislo tam par lidi kdyby nekdo spocital vynalozene prostredky na tu reklamu/lidi co prisly (bez komparzu) tak mu vyjde hodne promrhanych penez ktere se nikdy nevrati a jinak se za ne dalo ziskat vic "zakazniku" ( a to slo o vec kterou vsichni chteji zbozi za senza zavadeci ceny) Proste tyhlety old reklamy jsou neskutecne predrazeny a myslet si ze v online svete stale utahnu inzerenty na varene nudli eee....
Vsak inzerentovi je uplne jedno kolik lidi muj web navstivi nebo jak tam budou dlouho jedine dulezite pro inzerenta je kolik mu privedu zakazniku/zisku :D
Ani ne, inzerent = PR oddeleni. Cokoli spocitatelneho obecne nemaji v lasce, protoze by to nekdo spocitati mohl chtit.
Osobne jsem se treba setkal s pristupem, ze novy sef naridil zmenu strategie. Naklady (na PR) vzrosly na petinasobek a prodeje poklesly o 30%. Proc? Protoze jako zasadni zmenu naridil neposkytovat slevy, ale presvedcit zakazniky k nakupu za plnou cenu.
Jak vidno, zakaznici zas tak tupi nejsou.