Vlákno názorů k článku Josef Matějka (CZC.cz): náš model je možná dál než ten zahraniční od Petr - Už sem na Lupě svou zkušenost zmiňoval, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 2. 2013 12:44

    Petr (neregistrovaný)

    Už sem na Lupě svou zkušenost zmiňoval, ale CZC mě velice zklamalo po letech kdy s nimi nebyl problém a já u nich za prodeje nechal přes 100K přišel problém s nekvalitně odvedenou prací na PC. Ve 14 dnech sem proto chtěl odstoupit od smlouvy.

    Nastalo neuvěřitelně arogantní jednání, lhaní do tváře, a nakonec i obstupování zaměstnanci ze všech stran. Dle mého dojmu má vedoucí pobočky nějaké prémie za okradené zákazníky, protože na help lince bylo vše tak jak má být, ale v reálu když se člověk se zbožím dotáhl do prodejny už TO PROSTĚ NEŠLO a když tak za 20% z ceny jako poplatek za rozbalení.

    Tím u mě CZC skončilo, a stane se to i vám, ta firma je v rozkladu jak je jasně patrné z toho, že nastoupila do státního vlaku dotací a kamaráčoftů na ministerstvech. Si myslíte, že EU rozdává dotace firmám s miliardovejma obratama jen tak? Kdyby si někdo z nás dal práci a napráskal je, jistě by bylo mejdlo jako onehdá s Rathem a TOJECOOL... .

    U takových lidí už si nikdy nic nekoupím.

  • 14. 2. 2013 19:21

    Blum (neregistrovaný)

    Chce to soudnost, v jakém stavu bylo zboží, bylo to jenom rozbalené zboží? A přišel jste tam už dobře nastartovanej a už od prahu chrlil paragrafy a oháněl se ČOI? Možná že si i v CZC oddychnou, když je vynecháte. Prostě, ne všichni zákazníci jsou pro obchod přínosem. Nic proti vám, jen názor k zamyšlerní.

  • 15. 2. 2013 11:44

    Petr (neregistrovaný)

    Žádné paragrafy sem nechrlil, jednal sem stejně jako 7 let předtím, slušně. Namísto klasického jednání se mi dostalo úšklebků a jakýhsi pohádek o tom, že buď budu zboží reklamovat, nebo platím 4000 poplatek za rozbalení.

    Když jsem trval na vrácení nešlo to, nechal sem si o tom vystavit protokol odešel a volám na zákaznickou linku, tam mi potvrdili že není problém a nic platit nemusím, dostavil sem se tedy znovu se zbožím. Tentokrát už se ke mě personál choval jako k póvlu a když sem zvýšil hlas, jestli si ze mě teda dělají legraci - najednou tvrdili, že asi ti na zákaznické lince jsou nějací pomatení stoupli si okolo mě 4 prodejci a chtěli abych odešel.

    Jako každému druhému mu 4000 nestálo za nějaké praní, odešel sem na CZC pro mě navždy přestali existovat. Svůj negativní názor však budu psát neustále. Zažil sem reklamace i u jiných společnosti, nikde se jim nechtělo dokud jsem nedokázal co je na zboží špatně. Ovšem nikde sem nezažil, takovou míru arogance a doslova bazarového jednání.

  • 20. 2. 2013 1:02

    blum (neregistrovaný)

    tak vzit musí i kdyby bylo zboží na sračky, další věci je vyrovnání. je to o lidech. jako vždy.

  • 20. 2. 2013 10:32

    Tereza Bartošíková - CZC.cz (neregistrovaný)

    Dobrý den, jménem CZC.cz se za takové jednání velice omlouvám a chtěla bych Vás požádat o pomoc při rozklíčování události. Můžete mi na mail bartosikova@czc.cz napsat, o kterou pobočku se jednalo a kdy přibližně se událost stala? Věřím, že dořešením zabráníme, aby se podobné případy opakovaly. Děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).