tak spálit se třikrát u jedný firmy a pak nadávat je prostě problém zákazníka.
Pane bože, takže když napíšu, že už tam nic nekoupím, protože se mi to stalo opakovaně několikrát, tak jsem blbec a můžu si za to sám, ale kdybych se na ně vybodnul hned napoprvé, tak jsem vysírač a ředitel zeměkoule a mám se vzpamatovat, protože na druhé straně jsou taky jednom lidi.
P.S. No a jinak doporučuju každý večer ošetřit přirození vlažnou vodou.
tak spálit se třikrát u jedný firmy a pak nadávat je prostě problém zákazníka. Měli nejlepší cenu, je mi to jasné. Já když jsem zklamán tak se tim neužíram, nakupuji jinde a jdu dál. Ale asi kazdý to má jinak a pro někoho je střed všehomíra, trávit žlučovitými diskuzemi je mimo mé chápání. Trošku jsem se vytrhl , už jsem měl jít běhat a na zítra připravit běžky, už jsem asi stejný pako. Stejně to nezměním, tak jim to ještě nandejte :-).
Nojo, vono když někdo napíše "do 3 dnů" a zákazník si po dvou týdnech dovolí takovou drzost, jak že se začne pídit po tom, kde to zboží sakra je a ve finále dostane místo zboží hovno, tak je holt vysírač. Stalo se mi to opakovaně, o tom, že ze 3 dnů je běžně týden až 10 dní, se už ani nebudu rozepisovat. Fakt nevím, proč bych tam měl dál nakupovat. Možná bych se jim ještě měl omluvit, ne?
Co nejnižší ceny, perfektní servis, detailní odpovědi emailem - žádné stručné odpovědi, ale slohová cvičení, zákazník náš pán, přece. Vše skladem, jediná chybička a obchodník je "mrtev" a musí odpovídat na sálodlouhé dopisy vysíračů, kteří jsou přinejmenším generálními řediteli velkoobchodu, všechno znají, všichni by měli přijít, když ne o místo, tak alespon o premie.
Lidi vzpamatujte se i na druhé straně jsou lidi. Perfekcionismus od všech, ale jak jste na tom vy? CZC mam u zadele, nikdy sem tam nepotřeboval nic koupit, ale přijde mi, že všichni stojí za hovno, jen ten zákazník je bez chyby.
Stavím na vlastní zkušenosti (patrně narozdíl od takového inteligenta, jako je Jirsák). Stalo se mi to několikrát, z toho dvakrát se jednalo o neustále odsouvání termínu dodání s tím, že po měsíci a půl to skončilo tím, že zboží nedodají vůbec. Na webu měli uvedeno dodání do 3 dnů. Já už prostě nemám zájem tam nakupovat.
P.S. Už jsi pochopil ten export z Gimpu? :-P
Když tam vidíte, že zboží dostanete zítra nebo v pondělí, není to žádný nástřel, ale je to údaj, který vychází ze znalostí, které CZC má a vy ne – pravděpodobně vědí, že mají n kusů toho výrobku někde v kamionu, který dorazí tak, že budou schopni uvedený termín dodání splnit.
No, asi vědí houby, stejně jako ty.
je jen vaše spekulace podložená opravdu pádným argumentem „běžně se stává“.
Ano, zcela běžně se to stává. Proto už u CZC prostě nenakupuju.
Normální člověk chce vědět, kdy zboží dostane, vidí odkaz „kdy zboží dostanu“, klikne na něj a dozví se to.
X chce vědět, kdy zboží dostane, vidí odkaz „kdy zboží dostanu“ a ignoruje ho. Místo toho začne zjišťovat, kde má CZC sklady, za jak dlouho z nich zboží dokáže přepravit, jaké má smlouvy s dodavateli – a podle toho vyspekuluje, kdy že to možná dostane.
Který způsob je asi jednodušší?
Víte, kde děláte chybu? Upnul jste se na to „skladem“, asi proto, že jste na to zvyklý z e-shopů, které neodkážou dát zákazníkovi pořádné informace. Protože informace „skladem“, „skladem u dodavatele“ nebo „na cestě“ jsou z pohledu zákazníka k ničemu – termín dodání se z nich dá odvodit jen se znalostí interních procesů e-shopu, smluv s dodavateli apod.
Když tam vidíte, že zboží dostanete zítra nebo v pondělí, není to žádný nástřel, ale je to údaj, který vychází ze znalostí, které CZC má a vy ne – pravděpodobně vědí, že mají n kusů toho výrobku někde v kamionu, který dorazí tak, že budou schopni uvedený termín dodání splnit. V tom je právě ten rozdíl, že vy ti informace nemáte, kdežto CZC je má. To, že to zboží zítra nebo v pondělí na pobočce nebude, je jen vaše spekulace podložená opravdu pádným argumentem „běžně se stává“.
Ta vaše „jediná jistota“ je nesmysl. Jistota u zboží, které je v kamionu v Rozvadově, v kamionu před vrátnicí v Příbrami a ve skladu v Příbrami je skoro stejná. A je praktičtější, pokud vám CZC napíše rovnou termín dodání, než aby vám psal „v kamionu na Rozvadově“ a vy si termín dodání odhadoval podle toho, jak dlouho asi kamion pojede a jaká bude další manipulace se zbožím.
Jirsak, kdyz ses slepej a blbej k tomu, neni se co divit, priklad mas linkovanej i v diskusi.
"skladem: 5 a více kusů (kdy zboží dostanu?) "
Tohle neni skladem?
A vidim tam ze zbozi dostanu zitra nebo v pondeli, podle pobocky, jenze to uz je jen nastrel, protoze se klido muze stat (a bezne se stava) ze zbozi neni ani za mesic. A rozhodne to zbozi nemaji, protoze si ho nemuzu vyzvednou ani mi ho neposlou DNES.
Jedina jistota je, pokud je tam napsano ihned, pak to skutecne skladem maji. Jenze prozmenu nikde nezjistim kolik ...
Kde že to skladem používají? Já tam vidím buď přesný termín dodání, přibližný termín dodání nebo neznámý termín dodání. To mi připadá jako mnohem užitečnější informace, než nějaké „skladem“. Mimochodem, u toho výše zmiňovaného LCD je datum dodání stejný, jako včera – pravděpodobně tedy teď nemají fyzicky žádné na skladě, ale mají potvrzenou objednávku nebo už jsou ty LCD někde na cestě. Opět mi připadá mnohem lepší uvádět konkrétní termín, kdy mně to dodají, než uvádět nějaké „na cestě“, což může znamenat, že kamion právě projel Rozvadovem, ale taky že to v Číně právě nakládají na loď. Nenapadá mne teď e-shop, kde by informace o termínu dodání měli přesnější.
Informace "zbozi skladem" zcela automaticky vede k "zbozi poslou jeste dnes". Takze obchodnik je bud solidni a podobnyma ptakovinama neuvadi zakazniky v omyl nebo je nesolidni a presne to plati o czc a jejich novym webu. Na starym bylo jasne uvedeno, kolik kusu je skladem, a stejne tak tam bylo uvedeno, zda jsou schopni dany produkt sehnat a do kdy asi. Na aktualnim webu tohle vubec neni rozliseny.
Presne tak , proto jsem tam taky skoncil , je to mozna rok dva . Treba u alzy nebo softcomu je to subjektivne lepsi , klidne i bohemka. Stejne bych rekl , ze ty predni firmy jsou na tom zhruba stejne jen ten czc jak se z nej stal moloch si pohorsil.
Klidne na zbozi za 10.000 priplatim petistovku pokud vim , ze rano objednam a druhy den to mam v poste.
Loni jsme u nich objednávali notebook pro bratra k narozeninám. Přestože byl notebook skladem a dodací lhůta asi 3 dny, nakonec jsme čekali 3 týdny. Komunikace s obchodem sice byla solidní, ale přesto jsme byli zklamaní. Nezlobte se na mě, ale když prodejce použije slovo skladem, tak to ve mně vzbudí určité očekávání, které v našem případě nebylo naplněno.
Skladem neskladem je nepodstatné. Podstatné je, zda dodrží slíbený termín dodání.
Že se v různých diskusích na internetu něco řeší, to není zrovna silný argument. Já neznám žádný konkrétní případ, kdy by u CZC k takovému problému došlo, a údaje o dodání na webu CZC jsou hodně různé (přesný termín dodání, předpokládaný termín dodání, neznámý termín dodání), takže mi připadá, že CZC rozlišuje různé míry určitosti, s jakou dokáže dané zboží dodat. Za mne je vaše tvrzení o tom, že CZC lže o skladové dostupnosti, pořád jen ničím nepodložená spekulace.
V různých diskuzích na internetu se neustále řeší tento problémový scénář:
1) klient si přečte nápis "SKLADEM" a zboží objedná
2) CZC to ale na skladě nemá a začne to shánět od dodavatele
3) dodavatel už ho taky nemá a slíbený termín není možné dodržet
Tímhle chováním ztrácí CZC svůj kredit. Ten, kdo se jednou u CZC spálí, už tam znovu nenakoupí. A přitom by řešení bylo jednoduché: nelhat o skladové dostupnosti. Starý CZC e-shop (cca 2 roky zpět) v tomto ohledu fungoval dobře.
CZC uvádí konkrétní termíny dodání a píše tam, že to platí pro jeden kus. Pokud to dodrží, je to v pořádku – a je mi jedno, jak toho docílili. Pokud to nedodrží, je to problém, a je mi jedno, zda to vzniklo tím, že výrobek nebyl skladem u dodavatele, nebo že ho mezitím prodali někomu jinému. Divné se mi zdá to, že uvádí platnost termínů doručení pro jeden kus, ale když dám do košíku dva, termín doručení je stále stejný. Ale třeba to má CZC zařízené tak, že ten termín dokážou dodržet i pro 2 kusy. To, že jsou údaje o skladových zásobách dodavatele nespolehlivé, je vaše spekulace – CZC může mít třeba on-line přístup do jejich systému, podobně nějaký malý e-shop nemá ani on-line napojení na vlastní skladové zásoby. Já jako zákazník nechci hádat, co znamená skladem nebo skladem u dodavatele, já chci znát termín dodání a jeho spolehlivost.
Konkrétní příklad:
Acer V173DOb - LCD monitor 17"
http://www.czc.cz/acer-v173dob-lcd-monitor-17/80163/produkt?q-category-id=2tf88o7g7kgt5bgikvt7pfpjie
Tento monitor CZC nemá na svém skladu. Objednáte zboží a může se stát, že se ho nedočkáte včas. Proč? Protože údaj "skladem" byl převzat od dodavatele a tyto údaje nejsou spolehlivé.
Konkrétní příklad:
Acer V173DOb - LCD monitor 17"
http://www.czc.cz/acer-v173dob-lcd-monitor-17/80163/produkt?q-category-id=2tf88o7g7kgt5bgikvt7pfpjie
CZC uvádí "skladem 5 a více kusů", ale ve skutečnosti ho nemají.
Po objednání se může stát, že zboží nedostanete ani za několik týdnů.
A přesně na toto si hodně lidí stěžuje v diskuzích. Klient si objedná zboží, u kterého je uvedeno "skladem", a pak na něj dlouho čeká.
Asi máme každý jiný web CZC. Já mám hned na začátku stránky s přehledem produktů pod Vybrat dle dostupnosti volbu Skladem. Pak mám u každého produktu zelené čísílko s tooltipem Skladové množství a dostupnost, po rozkliknutí se objevují termíny dodání, nebo tam mám šedou nulu a po rozkliknutí přibližné dodání nebo „zjišťujeme – neznámý termín dodání“. případně modré „i“ a na objednání. V detailu produktu je pak znova to samé v kolonce „Skladem“. Co se vám na tom nelíbí? Pro mne jako pro zákazníka je to perfektní řešení, mne nezajímá, na jakém skladě to je, mne zajímá, kdy se to dostane ke mně. A tahle informace tam je, včetně vyjádření míry jistoty.
Já vám nějak nerozumím... CZC buď má u zboží zelené číslo, že něco má u sebe a bude tak maximálně posílat z pobočky na pobočku - v tom případě jsem to také vždy dostal správně.
Anebo tam má modré "i" neb dokonce šedivý stav - pak je jasné, že to hned není a bude se objednávat.
Co je na tomto špatně?
Problém je v tom, že termín "skladem u dodavatele" není na webu CZC vůbec použit. V e-shopu je pouze napsán termín dodání, ale nedá se z toho poznat, jestli je zboží na skladu v CZC nebo na skladu u dodavatele. Pokud si objednám něco ze skladu CZC, jsou termíny pravdivé. Pokud si objednám něco ze skladu dodavatele, nedá se tomu věřit. Tyto 2 případy nejde v e-shopu od sebe odlišit, proto jsou klienti naštvaní.
V CZC jsem v minulosti hodně nakupoval, tenkrát ale stav skladu 100% seděl. CZC uváděl "skladem" jenom to zboží, které měl na svém vlastním skladu. Pak ale jednoho dne nastal zlom a CZC začal využívat typickou českou fintu, "skladem u dodavatele". Od té chvíle se internetové diskuze začaly plnit snížnostmi. Zákazník si objedná zboží, které v době objednávky je "skladem", ale pak se zjistí, že dodavatel ho ve skutečnosti nemá. A trvá třeba několik týdnů, než se zboží sežene. Tohle je pro mě "deal breaker". Přestaňte lhát o stavu skladu a já budu u CZC opět nakupovat.