Vlákno názorů k článku Josef Šlerka, Eliška Hutníková: Jak jsou na tom (také) politické strany na Facebooku od Josef Slerka - Problem je, ze marketing (a politicky je stejny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 9. 2013 20:37

    Josef Slerka (neregistrovaný)

    Problem je, ze marketing (a politicky je stejny jako kazdy jiny) nepracuje s jednim kanalem a jen v dimenzi. Kuprikladu se da predpokladat, ze pratele fanousku strnky Usvitu budou z podstatne casti patrit k podobne socialni vrstve jako samotni fanousci a tak na ne lze cilit uspesne reklamu atd. Mozna by to bylo na samostatny clanek, zamyslim se.

  • 20. 9. 2013 18:49

    petr (neregistrovaný)

    Dejme tomu, že průměrně má strana 20 000 fanoušků. Dejme tomu, že všichni ji budou volit a jde o úplně nové voliče, které by strana jinak nezískala. Beru-li účast z minulých voleb do Sněmovny 5M lidí, pak těch 20t dělá teoreticky nějakých 0.4 % hlasů "navíc". Reálný přínos bude řádově níže.
    To fakt těm stranám stojí za to? Jaký je reálný dopad těchto sociálně-šíťových aktivit na počet získaných hlasů? Nechápu ten humbuk kolem. Přijde mi to jako marginální záležitost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).