Myslite to sdruzeni SOS, ktere hlavne medialne strasi banky a my vsichni je za to platime ze statniho/evropskeho rozpoctu? O to mi je APEK sympatictejsi, ze jede na vlastni triko ...
Tyhle certifikáty se nevztahují na obchod ale na celou firmu, že to u nich jede podle normy ISO9001. TÜV je značka, za kterou se hold paltí aproto se raději dělají tyto certifikace přes jiné společnosti.
APEK by měl udělat stránky s řadou informací pro obchodníky, především pro provoz obchodů v souladu se zákony a upozornit na to co je s provozem obchodu potřeba splňovat a toto vše dát na stránky zdarma. Vystavit nějaká konkrétní hodnotící pravidla pro certifikaci obchodů a provádět certifikaci například ve dvou až třech různých úrovních a od toho by se odvíjela též cena certifikace, která by měla být přijatelná i pro ty drobné obchodníky, kteří dodržují zákony a pravidla pro certifikaci a neparazitují na zákaznících. Současně s tím by se měl APEK zasadit za rozšíření značky oceněných obchodů. Z tohoto se neděje vůbec nic, jen hrabou prachy za certifikace
Certifikáty pro eshopy jsou různé od různých společností. Třeba tenhle
shop s hračkami má certifikát od TÜV. Co je APEK běžný člověk nepostižený internetem profesionálně nemá tušení, německá TÜV přece jen mezi lidmi nějakou tu váhu má. Ale zadarmo to asi taky nebylo, spíš bych si tipnul že to bylo naopak o dost dražší než certifikát od APEKu.
Možná i proto takový certifikát moc firem u nás
nemá.
APEK, že není komunita sama pro sebe jen pro vyvolené ? Kdyby byl úmysl této organizace skutečně tak čestný a chtěla být ku prospěchu zákazníkům i obchodníkům, tak by jejich aktivity pro obchodníky měli asi být více vidět a také veřejně něco nabízet a nechtěli by jste tak vsoké nehorázné peníze za certifikace obchodů, reálné náky na takovouto certifikaci jsou úplně někde jinde, jenže ono jde především o to získat do své členské kasy bankovky místo toho něco skutečně prospěšného dělat.
Většinu toho co bych čekal,že budete dělat, místo Vás dělá Sdružení ochrany spotřebytelů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).