"nemám potřebu se schovávat za nějakou anonymní přezdívku"
Vidím to stejně, ale jsem na Internetu už 10 let a za tu dobu jsem už zažil ledacos (většinou "ve jménu srandy" :)).
Evidentně se neshodneme a poprvé se s Vámi shodnu v tom, že je ta diskuse úplně k ničemu, protože oba vycházíme úplně z jiných výchozích pozic. Vy o tom, jakým způsobem naše obchody máte minimum informací (a na základě nich vyvozujete dalekosáhlé závěra a udílíte rady) a já jsem zase zaujatý. Kdybyste měl někdy ale cestu do Brna, tak si o tom můžeme u oběda (zvu Vás) popovídat. Email tady najdete.
Ano, jsem to já a předpokládám, že na Lupu píšou inteligentní lidé, kteří by něco Vámi popsaného neudělali.
Spekulovat o tom, zda jsem za něco placen nebo ne jsem ale přece nezačal já, pouze jsem to uvedl na pravou míru.
To, že se na konci každého příspěvku podepisuji Vám možná přijde ujeté, ale já si za tím co píšu stojím a nemám potřebu se schovávat za nějakou anonymní přezdívku.
A co děláte vy? Vy taky komentujete větu po větě, jen jsem napodobil váš styl.
Toto je jen ztráta času, na to abych s vámi něco dopodrobna probíral mě neplatíte. To co jsem chtěl napsat, jsem napsal a rovněž tak učinili i ostatní. Mimo jiné vystupuji pod svým skutečným jménem a myslím si, že v databázi nebudete mít více jak jednoho Jaromíra Adámka, který si někdy objednal Black&White, takže si klidně všechny mé zásilky můžete prověřit a zhodnotit jak rychle jste mi je dodali. Nečekejte ale, že vám budu dělat zadarmo testera.
Jestli máte nějaké rozhodovací pravomoci zjistěte si časový rozdíl mezi dobou, kdy jste měli zboží na skladě a kdy byl fyzicky odeslán balíček. Možná budete překvapen nad tím, že to není v 95% případů několik hodin.
Mějte se, tímto bych chtěl tuto pro mě neplodnou diskusi uzavřít. Jestli chcete nadále další fakta a příklady projděte si náhodně dobu vaší expedice a vaši databázi s tím, jestli opravdu jste schopni zboží do daného data dodat a pak to porovnejte se skutečnými objednávkami. Myslím, že minimálně v 25-30 procentech objednávek narazíte na velké nesrovnalosti.
Pane Adámku,
nemlžím, klidně přiznám svou chybu, ale bohužel nemohu nijak reagovat na Vaše výpady, které jsou v obecné rovině. Když, řeknete nějaký konkrétní příklad, tak jsem Vám schopen říci, jak ten obchodní případ proběhl, zda proběhl v pořádku nebo ne a kde jsme případně udělali chybu nebo něco zadrbali. Ale absolutně odmítám nějaké Vaše zevšeobecňování na základě Vaší zkušenosti a pár příspěvků v diskusi. Za tím, co jsem napsal si stojím, zkuste si znovu přečíst moje příspěvky bez toho abyste samostatně komentoval větu po větě.
Jak jste napsal, internet Vás živí v jiné oblasti ..., takže tak.
Uvažuji, jestli píšete toto opravdu vy pane Novotný a nebo někdo jiný (můžete si založit na Lupě nick, aby to bylo jasné?), protože tohle je snad fakt komedie.
Spekulovat o tom, jestli jste, nebo nejste za své názory placen od Vltavy (přičemž vy tvrdíte, že ne) a přitom se otevřeně hlásit na konci každého příspěvku v signatuře k Vltavě mi připadá už trochu moc ujeté (prostě vás Vltava minimálně živí a tak už jste zákonitě předpojatý).
To je jako bych napsal:
"
Naše O2 ADSL nemá žádné chyby (toto píši jako nezaujatý pozorovatel)
Jaromír Adámek
generální výkonný ředitel O2 - sekce DSL
O2 - Praha
"
Zase píšete samé obecné kecy, a mlžíte co se dá :(.
k 1.) Než mlžit (a nepřiznat svou chybu), tak radši nepište nic.
k 2.) Je škoda, že jste liberální firma. Jak jsem už psal velice potřebujete malého otrokáře, který by minimálně "zapracoval" na expedici.
k 3.) Mylný nemylný, faktem je, že při platbě za hotové (CC/převodem) byly některé z mých zásilek neúměrně zpoždováný (čím to bylo, se mi nechce spekulovat), ale je to prostě vaše chyba.
k 4.) Hned první příspěvěk se do vás pěkně "opírá", takže je myslím nad čím přemýšlet :D.
k 5.)
"Nebudu Vám tvrdit, že jste si to vymyslel"
pěkně :), to je jako bych já vám napsal,
"Nebudu Vám říkat, že jste všichni ve Vltavě debili a idioti s okurkou v prdeli", asi se vám to moc líbit nebude že? "Nebudu Vám říkat" :), to je opravdu pěkná formulace, kterou mi chcete/nechcete jako princezna Koloběžka něco oznámit/neoznámit. Tak to prostě neříkejte :D a nenapište jen, že to nechcete říct. LOL. Vám nenapíší, že jste nesebekritický uzavřený debil, který si nevidí na špičku vlastního nosu. Takhle se to přece psát nemá, že? A už vůbec ne v tomto smyslu.
"si můžete být jist, že se v diskusi pod tímto článkem"
Ano! V diskusích jsou zkušenosti s obchodem, které máte použít ke svému vylepšení ne? A ne k tomu aby jste mi naznačil, že si vymýšlím :).
"Zupgradujte Váš IS a vztahy s dodavateli!",
no pokud to nepochopíte sám, z těch několika desítek stran diskusí pod článkem, tak jsem tím myslel ať
1) expedujete zboží ještě týž den, kdy ho máte ve skladu (a ne typicky 2-8 dnů)
2) nenabízíte zboží, které nejste schopni sehnat do 1 měsíce (čekat totiž na hru třičtvrtě roku a pak na vrácení peněz další kvartál mě opravdu nebaví, není to prostě "fun")
chcete to ještě více rozepsat?
"Naše firma se samozřejmě snaží na všechny tyto připomínky a podněty reagovat."
Chachááá a kde? tady pod článkem teda ne a když jsem urgoval věci na vašem telefonním a nebo emailovém supportu, tak jsem se dozvěděl, že toto prodlužování v expedici a praktická nemožnost sehnat některé položky je naprosto normální :). Dokonce mi byl jednou vašim supportem doporučen jiný obchod :). Opravdu zvláštní "liberální" firma :). Trochu moc? Nezdá se vám?
"Konec konců, Internet je médium bez hranic. Každý to může sám zkusit, jako my před pár lety, a lépe ..."
Ano, nejlepší je nepřiznat a nevyužít kritiku ke svému vlastnímu prospěchu, ale napsat, ať to zkusí každý sám :). To je opravdu hrdinská obrana, která se vždy vyplatí a zafunguje :).
Mně už Internet žíví, ale v jiné oblasti..., takže tak.
Jiste. Protoze tato veta se vztahovala k tomu, ze je nesmysl platit predem, a to zejmena na Vltave, protoze casto vam zbozi nedoda a casto je problem ziskat penize zpet.
Az druhy radek se zamysli nad tim, proc by tomu tak mohlo byt, a to je samozrejme jiz spekulace :)
1. ozvat se (samozřejmě s Vaším dovolením) mohu
2. šéf mě nezaúkoloval, svůj názor můžu mít i bez jeho svolení (jsme docela liberální firma)
3. spekulacemi jsem neztrácel čas já, ale "stoural", já jsem pouze uváděl na pravou míru jeho mylný předpoklad
4. "My vám ukazujeme vaše chyby" - v momentě, kdy jsem odpovídal na příspěvek "stourala", v této diskusi žádný jiný podobný příspěvek nebyl, reagoval jsem pouze na to, "stoural" napsal.
5. Co se týká Vašich konkrétních objednávek - na to Vám dokáži těžko odpovědět, protože nevím jak probíhaly konkrétní objednávky. Nebudu Vám tvrdit, že jste si to vymyslel, s problémy podobného typu se setkal/setkává každý internetový obchod, stačí si přečíst diskuse na internetových servrech.
V momentě, kdy se někde objeví článek o kterémkoliv z internetových obchodů, si můžete být jist, že se v diskusi pod tímto článkem objeví několik příspěvků, které o daném obchodu napíší "již nikdy více XY!" a zároveň se samozřejmě v těchto vynoří spousta rad typu "zlevněte!", "zrychlete!", "změnte své vnitřní procesy!", "Zupgradujte Váš IS a vztahy s dodavateli!", u kterých občas nevíte, co si pod tím máte představit.
Naše firma se samozřejmě snaží na všechny tyto připomínky a podněty reagovat a přizpůsobovat obchod tak, aby v co největší míře vyhovoval našim zákazníkům. Kdybychom dělali cokoliv jiného, tak bychom byli sami proti sobě.
Konec konců, Internet je médium bez hranic. Každý to může sám zkusit, jako my před pár lety, a lépe ...
Pane Adámku,
děkuji, že jste se mě zastal ;)
Že jsem se do této diskuse přispěl byla náhoda, chtěl jsem pouze uvést na pravou míru názor jednoho z anonymních diskutujících. Zda jsem za něco ne/placen prosím neposuzujte, to mohou lidé kteří mě znají.
objednávání zboží přes půl roku, které zjevně nemohou sehnat
a následující šílenou korenspondenci, abych Vltavu přinutil mi vrátit předem zaplacené peníze
naprosto BÉŽNÉ zpoždování v expedici (i přes týden, a to mimo svátky) s tím, že až po mé urgenci mi bylo zboží dodáno
Problém není v tom, jestli Vltava posílá a nebo neposílá převodem/CC zaplacené zásilky až po těch dobírkových, ale v tom, že jsou schopni získávat zboží/vracet peníze/expedovat zboží naprosto nestandardní dobu s tím, že jejich support člověku většinou nepomůže.
A tady jsem myslel, že by pan Novotný měl přiznat, že se tak děje a slíbit nápravu (jak by udělal každý správný podnikatel, včetně mě, kterému záleží na jeho podnikání). A ne jen konstatovat, že něco není pravda a při tom přehlídnout podstatu věci...
Jestli ani teď nerozumíte, tak po třetí vám to psát nebudu.
Nějak mi uteklo v čem pan Novotný zatlouká, zkuste mi to prosím vysvětlit. Nehodlám tu hájit firmu Vltava Stores, pouze nemám rád diskuze postrádající fakta.
Podle mne systém funguje trošku jinak - zboží zákazníkovi na dobírku odchází rovnou, zákazníku platícímu předem až po potvrzení platby (alespoň tak bych IS navrhoval já).
Proto podle mne může dojít k situaci, kdy je zákazník platící předem za svou platbu "potrestán" pozdějším dodáním.
Chtělo by to změnu jak ze strany bank, tak ze strany internetových obchodů...
Být vámi, tak bych se ani neozýval (i když chápu, že vás šéf zaúkoloval reagovat pod tímto polovičním PR článkem). V poslední době od vás kupuji zásadně věci, které máte skladem a nebo je šance je sehnat.
Těch vašich 9xx.xxx položek je k smíchu. Kolik z nich asi jste schopni sehnat, když zjevně nejsem jediný, kdo čekal na dodání zboží přes půl roku a nedočkal se. Váš IS a vztahy s dodavateli potřebují malý "upgrade".
Takže nejztrácejte čas "spekulacemi" (planými kecami), přiznejte chybu, a hurá do práce!
Jinak tohle přesně ukazuje, že jste ukázkový moloch. My vám ukazujeme vaše chyby a vy zatloukáte místo toho, aby jste stáhli ocasy a opravili si je. Je jedno, že si tady někdo myslí, že odesíláte prioritně zboží na dobírku na úkor objednávky za hotové. Důležité je proč si to myslí! Myslí si to asi proto, že nekde slyšel a nebo zažil "rychlost" vašich zásilek. Já sám jsem měl 2-3 z 15ti zásilek ne několik hodin ale několik dní až dokonce přes jeden týden ve vaší expedici (a to nebyly vánoce). Takže i když něco jste schopni sehnat, tak to "zatvrdne" ve vaši expedici. Garance dodání do 24 hodin je tedy naprosto k smíchu. Doufám, že se přestanete stupidně obhajovat a změníte si vnitřní procesy tak, aby k tomuto už nedocházelo.
Tak to u nás (www.dvdr.cz) zásadně nepostupujeme. Naopak, předplacené zboží odchází jako první i kdybychom tomu druhému museli odpovědět, že už není a nebude. Což se vzhledem k nevyzpytatelnosti některých našich vydavatelů taky může stát...
Vyšťoural jste chybnou informaci, zboží se pošle tomu, jehož objednávka je v IS dříve. Spekulování, jak je popisujete, je ztráta času a přineslo by více škody než užitku.
Proto u internetovych obchodu - a zejmena to plati pro VLTAVU - nesmite cokoliv platit predem. Proc? Predstavte si tuto situaci. Mate posledni kus zbozi a chteji ho dva zajemci. Jeden si jej objednal na dobirku, druhy poslal penize predem.
Kteremu ho poslete? Samozrejme, ze tomu, co jej chce na dobirku, protoze, dokud mu to zbozi nedodate, neuvidite penize. Ten druhy poslal penize predem, takze at si klidne pocka na dalsi doplneni zbozi z nejakeho skladu :)
Jojo, u Vltavy jsem si objednal hru Black&White a taky mi ji "dodávali" půl roku, až jsem se jim ozval, že chci peníze nazpět. Ty jejich termíny dodání jsou čistá fantasmagorie a peníze jsou schopni vracet i jeden rok :(. Z Vltavy začíná být moloch. Nejvíc to je vidět na otřesném supportu (e-maily chodí i několik dní, a když měli ještě 0800 linku, tak jsem běžně čekal 30 minut) a dodacích lhůtách. Prostě pěkný děs! Potřebovali by nějakého otrokáře s velkým bičem, který by ve Vltavě mlátil vše od poslíčků až po management.
Presne tak, uz jsem to tu nekolikrat psal. Pri online nakupu fyzickeho zbozi vzdy platit na dobirku. Krome jiz zminenych problemu je take jednodussi delat zmeny v objednavce (napr. zjistite, ze k objednane pracce potrebujete jinou hadici v jine cene, nez jste si objednali atd.)
Presne tak, platba predem je u nas nejlepsi moznost jak si pridelat problemy se spozdenim, misto aby to bylo naopak. Jakmile totoiz maji dve objednavky na stejne zbozi, tak prednostne posilaji tomu kdo predem nezaplatil, protoze vase penize uz maji jiste a nejake spozdeni se vzdycky uhraje. Smejdi.
Jednou jsem si objednal dvě věci a hned zaplatil. Po čtvrt roce jsem psal, kdy mi objednané a zaplacené zboží přijde.Napsali mi, že část zboží není na skladě a jestli ho mají pak poslat zvlášť. jaké bylo moje překvapení, když jsem měl druhý den kompletní objednávku doručenou. Platba předem nebývá moc rozumná.