Vlákno názorů k článku Jan Svoboda: Provozovatelé si často myslí, že pro úspěch stačí dobrý e-shop od lobo - "Proč e-shopy netlačí zákazníky k bezhotovostním platbám? " lebo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 9. 2009 1:10

    lobo (neregistrovaný)
    "Proč e-shopy netlačí zákazníky k bezhotovostním platbám? "
    lebo sa neodvazim dat ako zakaznik slovenskym a ceskym e-shopom ani korunu dopredu..
    uz par krat som riesil take ze mi tovar poslali po 4 tyzdnoch namiesto 4 dnoch (napriek tomu ze som odstupil od zmluvy) a nebavi ma natahovat sa s nimi potom niekolko mesiacov o moje peniaze..
    ked bude realne fungovat chargeback na kreditkach, tak v pohode.. len nase povestne banky nie su schopne pre klienta urobit vobec nic a nie je to ani v ich zaujme
  • 30. 9. 2009 10:18

    cc (neregistrovaný)
    Ono se taky hlavně e-shopům nechce cpát do chřtánu karetním společnost + bankám až 5% z celé částky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).