Vlákno názorů k článku Jan Svoboda: Provozovatelé si často myslí, že pro úspěch stačí dobrý e-shop od bobik - upřímně řečeno v naší společnosti jsme měli od...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 8. 2011 20:10

    bobik (neregistrovaný)

    upřímně řečeno v naší společnosti jsme měli od NETDIRECTU 2 eshopy ...cca 200 + 130 tis Kč ( plus roční poplatky cca 25 tis Kč ).

    zjednodušeně řečeno po zaplacení vše fungovalo dobře , cca 1-2 roky, pak eshopy zastarávali ..

    jak se zde píše .. podpora neskutečně drahá, učtují si každou kravinu, i telefonní hovor typu za co je ta faktura .. šup platba za dotaz :) .. a to vážně

    pí. Santus .. přesně stejná hláška co je zde uvedená směřována i k nám, že je zbytečně zatěžujeme ...

    nakonec pár hrůz a děsů .. ale ty tu radši prezentovat nebudu ... to by jste mi už skoro nevěřili ..

  • 4. 11. 2010 20:10

    tony (neregistrovaný)
    No jo, tady jde videt přístup zaměstnance k zákazníkovi. Ještě k tomu chytrej Pražskej. Vy jste nějak na pana stěžovatele vysazenej, blbec co vás bere zboží, že jo :-D. Já toho pána ze slovenska neznám, a nevím proč si na vás stěžuje, ale předpokládám že on vlastní firmu a dívá se na své vydělané peníze jinak než vy na svůj plat, který dostáváte od zaměstnavatele, možná zbytečně vysoký. Nemám zskušenosti se Shopcentrikem, ale fastcentrik je naprosto šílený, radím všem nepodléhejte skvělému marketingu NetDirectu, je nadnesený tak jak se vám v životě nezdálo.
  • 6. 11. 2009 17:58

    Milan Šimoník
    Dobrý večer, vo svojej poslednej reakcii som uviedol, že diskusia k tomuto príspevku je pre mňa uzatvorená.

    Aplikáciu ShopCentrik využívame naďalej, ešte 10 mesiacov máme 24 mesačnú záruku. Fungujeme aj bez zmluvy o postimplemantačnej podpore, ktorú nám firma NetDirect jednostranne vypovedala /ako som spomínal vo svojom príspevku/.

    Na začiatku nového roka padne rozhodnutie, ktorej firme zadáme výrobu nového e-shopu, ktorý ostane v našom vlastníctve, t.j. nebude sa jednať o licenciu.
  • 6. 11. 2009 14:24

    Zvedavinka (neregistrovaný)
    Dobry den pane Simonik, pisete tady 'Prípad NetDirect je pre mňa uzavretý ' a ja na Vas mam dotaz. Znamena to, ze jiz nevyuzivate sluzeb NetDirect a nepouzivate jejich aplikaci? Kdo Vam teda naprogramoval Vas stavajici eshop? Predem Vam dekuji za odpoved.
  • 4. 11. 2009 22:33

    Milan Šimoník
    s českými partnermi / nakladatelmi spolupracujem už 5 rokov, musím povedať k mojej spokojnosti. V Prahe spolupracujem iba s jedným veľkým vydavateľstvom. Pre Vašu informáciu ich marketingový vedúci ma pred rokom požiadal o písomné zaslanie referencie na NetDirect, uvažovali nad ich riešením.

    Na degradujúcu poznámku od pána degrad nemôžem reagovať, keďže netuším o akom prípade/firme píšete. V mojej reakcii na článok som uviedol konkrétne prípady.

    Bolo by dobré sa nabudúce podpísať, aby reakcia mala význam, takéto anonymné veci môže písať ktokoľvek. Prípad NetDirect je pre mňa uzavretý, účel ... upozorniť na nie dobré praktiky firmy som splnil a nechávam na každého, nech sa zariadi podľa svojho názoru. A ak ešte budú nejaké otázky, prosím reagovať priamo na môj email.
  • 4. 11. 2009 20:12

    degrad (neregistrovaný)
    delam v jednom velkym prazskym nakladatelstvi, pana ztezovatele neznam osobne, ale uz jsem vo nem slysel zoufale usmevne historky od spolupracovniku pri vobedech a tak, bere vod nas zbozi, je to legendarni figurka, ktera si ztezuje na vsechno a za kazdejch vokolnosti, bral bych to s nadhledem
  • 4. 11. 2009 20:10

    degrad (neregistrovaný)
    delam v jednom velkym prazskym nakladatelstvi, pana ztezovatele ze Slovenska neznam osobne, ale uz jsem vo nem slysel zoufale usmevne historky od spolupracovniku pri vobedech a tak, bere vod nas zbozi, je to legendarni figurka, ktera si ztezuje na vsechno a za kazdejch vokolnosti, bral bych to s nadhledem
  • 4. 11. 2009 11:47

    Milan Šimoník
    Určite sa bavíme o tej istej firme a o tých istých ľuďoch. Ja som popísal svoje skúsenosti, k iným skúsenostiam sa nevyjadrujem
  • 4. 11. 2009 7:05

    Aleš Kopecký, Pardubice (neregistrovaný)
    Delame s NetDirectem od roku 2004. Vzdycky rad jezdim do Ostravy. Pro nás je pohoda s nimi dělat. V Hradci je velka a znama firma Fomei, kdyz jsem s nimi mluvil, tak povazujou NetDirect za profi, taky s nima delaji uz radu let. V Dobrusce u Nachoda, tj. kousek od nas, sidli Servisbal, nejvetsi vyrobna obaloveho materialu v CR, mam tam znamy na vysokych postech, taky pry jsou spokojeny. Znám tenhle NetDirect, Vy znate jiny, mozna existujou dve firmy se stejnym nazvem...
  • 27. 10. 2009 17:24

    Milan Šimoník
    p. Šobáňová, vo svojej reakcii som poukázal na naše skúsenosti s firmou Netdirect. Každé uvedené slovo viem dokázať na konkrétnom príklade.

    1/ prečo som podpisoval zmluvu ? na úvod pár dátumov
    - zmluva podpísaná: 14.9.2007
    - plánovaný dátum ukončenia projektu / jeho nasadenie: 8.1.2008
    - nekompletný e-shop nasadený: 7.7.2008
    - preberací protokol podpísaný až 23.9.2008
    nemohol som tušiť, že náš projekt tak dopadne, rovnako som písal o 6 nie 9 mesačnom meškaní

    2/ riešenie ticketov
    - áno riešia ich, niekoľko krát od nás dostali pokuty, prípadne nám priznali kredity za oneskorené vybavenie ticketu v zmysle zmluvy, ktorú firma NetDirect s nami uzatvorila a po necelom roku jednostranne vypovedala !
    - sl. Andrea Santus = samozrejme že existuje, však si aj telefonujeme, a okrem iného sme zažili z jej strany aj nekorektný prístup, citujem "to večné dohadovanie s Vami ma naozaj vyčerpáva. Vy - jeden klient zamestnáte pol firmy a naozaj nás stojíte veľa času." Na uvedené som samozrejme žiadal od nadriadených ospravedlnenie, a v konečnom dôsledku po mnohých mailoch sa nakoniec pravda s našou reklamáciou ukázala na našej strane.
    Možno je NetDirect zvyknutý na klientov, ktorí všetko berú bez odporu, ale ja si po skúsenostiach s nimi nechávam prácu po nich skontrolovať aj externým konzultantom, vďaka ktorým sme sa vyhli množstvu „odfláknutých“ vecí od NetDirectu.

    3/ zasahovanie do programových kódov
    my sme nežiadali zasahovanie do programových kódov, iba sprístupenie šablón, u ktorých by sme si vedeli urobiť malé úpravy /typu vloženie obrázku do stránky/ za 5 min. oproti fakturovaným 550 Kč firmou NetDirect. Či napr. 550 Kč za Copy&Paste dodaného jednoriadkového kódu...

    4/ podpora firmy NetDirect
    ShopCentrik nás stal viac ako 400 tis. Kc, presnejšie viac ako 480 tis. Kč.
    Aj Vám firma NetDirect poskytuje podporu typu: aktualizácia počítačového programu, zasielanie newslettra, možnosť zaradenia do reklamnej lišty www.e-shops.cz, 24 mesačnú záruku na funkčnosť a odstraňovanie chýb počítačového programu = t.j. "podpora"

    5/ Prečo mi vaša rekcia znie ako napísaná v spoločnosti NetDirect?

    6/ Neviem, možno k českým zákazníkom sa NetDirect správa inak, ako k slovenským. Ale akú spokojnosť môže mať ktokoľvek, ak implementácia EURa prebehla s niekoľkodňovým meškaním, po zložitých vyhrážkach a telefonátoch, aby sa tomu vôbec začali venovať a pritom pol roka pred daným termínom písali, že je všetko na prechod pripravené, ale pritom pravda bola úplne inde a pripravené nebolo nič.

    7/ Určite nie sme jediní, čo od NetDirectu radšej utiekli, na www.30minut.cz píše majiteľ Vivantisu: „Zpočátku jsme zkoušeli fungovat na hotovém řešení od NetDirectu. Byly s tím obrovské problémy, takže jsme „utekli“ a postavili si vlastní tým programátorů.“ Škoda, že som o týchto veciach nevedel skôr, bol by som sa takýmto problémom vyhol.

    8/ Vaše skúsenosti nič nehovoria o tom, čo som ďalej uviedol: napísanie nepravdivého marketingového článku s použitím mena prevádzkovateľa bez zvolenia a najmä opakovaná snaha o "dohodu" za zabudnutie na zlé skúsenosti, v prípade podávania referencii budúcemu zákazníkovi. Len toto hovorí za všetko ostatné viac ako dosť.

    Záverom, nejedná sa o ohováranie, ale holé fakty, ktoré nám "spolupráca" s firmou NetDirect priniesla. Mnohé veci som predtým nevedel, mnohé nám ukázala až externá konzultantská firma, ktorú sme si museli najať. Jedno je však isté, že firmu NetDirect určite nikomu neodporučím. Vy môžete ...
  • 15. 10. 2009 20:24

    K. Šobáňová Nabytek Jeko (neregistrovaný)
    Nezlobte se pane Šimoníku, ale pokud je to všechno co píšete taková pravda, proč jste tedy podepisoval smlouvu? Určitě umíte číst. Jsme zákazníky firmy ND již několik let a nemáme s nimi zkušenosti, které zrovna popisujete. Naopak, musím říct, že se na HD (HelpDesk) obracím velmi často a tickety řeší. V případě urgence se obracím přímo na sl Andreu Santus (není to smyšlená osoba), ale vedoucí tohoto oddělení, které funguje. Ohledně zasahování do programových kódů, to je jako bych si koupila nové auto a den na to budu chtít rozebrat motor, nebo na něj něco přimontovat. Docela nereálné, co myslíte? Pokud jste chtěl aplikaci, do které jste si chtěl sám zasahovat, měl jste si najmout nějakého programátora. Věřím, že cena by daleko převyšovala 400 tis. Kč (bez jakýchkoliv dalších podpor, které ND poskytuje samozřejmě). My jsme obchodníci a neumíme programovat, proto jsme se obrátili na ND, jsme s nimi spokojeni, byť se Vám to zdá asi nemožné. Nebudu psát o kladech firmy ND, kdo je jejich zákazníkem, dá mi zapravdu. Mne popudilo pomlouvání, které jste zde vyřknul. Víte, ona chyba není nikdy jen na jedné straně....
  • 15. 10. 2009 20:20

    anonymní
    Nezlobte se pane Šimoníku, ale pokud je to všechno co píšete taková pravda, proč jste tedy podepisoval smlouvu? Určitě umíte číst. Jsme zákazníky firmy ND již několik let a nemáme s nimi zkušenosti, které zrovna popisujete. Naopak, musím říct, že se na HD (HelpDesk) obracím velmi často a tickety řeší. V případě urgence se obracím přímo na sl Andreu Santus (není to smyšlená osoba), ale vedoucí tohoto oddělení, které funguje. Ohledně zasahování do programových kódů, to je jako bych si koupila nové auto a den na to budu chtít rozebrat motor, nebo na něj něco přimontovat. Docela nereálné, co myslíte? Pokud jste chtěl aplikaci, do které jste si chtěl sám zasahovat, měl jste si najmout nějakého programátora. Věřím, že cena by daleko převyšovala 400 tis. Kč (bez jakýchkoliv dalších podpor, které ND poskytuje samozřejmě). My jsme obchodníci a neumíme programovat, proto jsme se obrátili na ND, jsme s nimi spokojeni, byť se Vám to zdá asi nemožné. Nebudu psát o kladech firmy ND, kdo je jejich zákazníkem, dá mi zapravdu. Mne popudilo pomlouvání, které jste zde vyřknul. Víte, ona chyba není nikdy jen na jedné straně....
  • 3. 10. 2009 7:56

    Milan Šimoník
    Je zaujímavé, čo tu pán Svoboda s NetDirect hovorí, naše skúsenosti sú iné: ... napr. úplne bežné bolo 6 mesačné meškanie s implementáciou, neplnenie termínov opráv chýb, účtovanie prehnaných položiek za vloženie hotového dvojriadkového kódu do webu atď. ... ďalej, zaujímavé je, ako rieši NetDirect podporu zákazníkov, keď sa ňou tak chváli ... skutočnosť je taká, že v prípade, keď si dokážete niektoré veci robiť sami, nedovolia vám to, v prípade, že "nemáte" záujem platiť prehnaných 8% až 16% ročne z ceny licencie za nešpecifikované updaty na zastaranej technológii, tak vám jednoducho zrušia postimplementačnú podporu a vzhľadom na to, že aj zmluva je vyriešená veľmi šalamúnsky, nemáte šancu sa brániť, licenčná zmluva je len licenčná zmluva, vaše, ako majiteľa shopu nie je v podstate nič, hoci ste za to zaplatili 400 000 Kč .. atď. ... no a vrcholom je napísanie nepravdivého marketingového článku, použitie mena prevádzkovateľa bez zvolenia a najmä opakovaná snaha o "dohodu" za zabudnutie na zlé skúsenosti, v prípade podávania referencii budúcemu zákazníkovi ...

    Jednoznačne môžem len doporučiť vyhnúť sa všetkým spoločnosti NetDirect čo najďalej.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).