to je vtip? pracuji s postou dnes a denně a zas tako šílený problém to není. jediné co na tom je zajímavé je tyto diskuze. není to o nic menší problém než letáky ve schránce apod. a nevsiml jsem si ze by o tom byly tak silene diskuze. je pravda ze napriklad takova vltava mi posila denne dva maily skrz to ze jsem si tam jednou neco objednal. ale jak bylo receno ve filmu Cesky sen "reklama Vam dava smer" a do urciteho stupne to je pravda. Takze zase je nutne rozsilovat co a jak a hlavne nepodlehat dnesnim moznostem a rychle ov sem diskutovat, kritizovat atd.....
Doslovný překlad slova ,,reklama" do češtiny zní: Opakovaně klamati! Letos už mám první dva případy, kdy za spam v poštovní schránce udělil živnostenský odbor Pražského magistrátu půlmilionové pokuty. A hodlám v tom pokračovat i nadále! Státní kasa je prázdná a já mám nízký důchod.
Je to jednoduché. Na poštovní schránku nesmazatelně napíšete ,,REKLAMY NE" (dejte si záležet, někteří dealeři se snaží tyto nápisy likvidovat) a pokud ve schránce nějakou reklamu najdete, zjistíte si z ní nacionále firmy a na živnostenský odbor, příslušný sídlu firmy pošlete e-mail, nebo rekomando s tím, že dne toho a toho vám dealer firmy X hodil do vaší schránky, zřetelně označené nápisem REKLAMY NE! tento reklamní materiál (do dopisu přiložit jako předmět doličný, do mailu vložit JPG sken, pokud to není vícestránkové). Dále napsat, že požadujete, aby s firmou bylo zahájeno správní řízení a byla jí vyměřena pokuta v maximální možné výši. Nezapomenout Jméno, připsat v. r. a kontakt. (Adresa, telefon, e-mail).
POZOR! Písemnou nevyžádanou reklamu vyřizuje opravdu živnostenský odbor, tudíž nemá cenu ji posílat na adresu instituce, zabývající se spamem! A ze zákona platí, že firmy, které rozesílají písemné reklamní nabídky jsou za jednání svých dealerů odpovědné, takže s výmluvami, že za to nemohou, že to je problém dealera, neuspějí!
O pár příspěvků výše vytýkáte jiným naivitu, ale sám jste možné nikoli naivní, ale jak to říct slušně, inu "neznalý" problematiky... hozením letáku do schránky označené "nevhazovat letáky" se dopouští vhazovatel což však firma z prospektu v 99,9% není. ledaže by k tomu vhazovatele výslovně nabádala což nikdy neprokážete... a to, že se studentík "splet" s tím kam vhodil nebo to, že jste tam samolepku typu "letáky ne" nedal dodatečně nebo to "nenaaranžoval" sám v zájmu někomu uškodit těžko kdo prokáže... naoapk při silné firmě se můžete dostat problémů sám za snahu poškození jejího jména, pokud byste postupoval stejně unáhleně a amatérsky jako ve svých úvahách...