Vlákno názorů k článku Jsou statistiky počtu klientů mobilních operátorů objektivní? od Petr Leitner - Věřím, že T-mobile rozdával karty zadarmo. Ale tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 8. 2005 7:17

    Petr Leitner (neregistrovaný)
    Věřím, že T-mobile rozdával karty zadarmo. Ale tak jako tak podle mě rozdal mnohonásobně víc předplacených karet za poslední roky Eurotel. A naopak jemu to podrazilo nohy, když počítal 18 měsíců staré karty a přešel nyní na 13 měsíců. Je zcela jasné, že v "podvodech" ale někdy opravdu v podvodech na lidech se předhánějí Eurotel a T-mobile. Oskar byl vždy v prezentaci služeb a nabídce tarifů přímější a upřímější. Taky se mi líbí jak se ET vytahuje že má nejvíc tarifních zákazníků, přitom nejvyšší % má Oskar a v absolutních číslech má Oskar skoro stejně jako ET a TMO, tedy kolem milionu.
  • 19. 8. 2005 8:02

    luďa (neregistrovaný)
    Mno, až bude přenositelnost mobilního čísla, Oskar zkusím a např. s pokrytím ať se snaží (to je pro mě jedno z nejdůležitějších). Ale taky šířka služeb, vstřícnost, ale neméně třeba taky inet SMS brána zdarma. ET má alespoň 60 znaků. T-mobile už kvůli tomu, že jí zrušil, několik let vůbec neberu do úvahy, že bych se jeho JAKÝMAKOLIV nabídkama zaobíral. Byl to podraz a teď si může o jedničce žvanit jak chce, nevěřim mu už ani nos mezi vočima.
  • 19. 8. 2005 8:07

    Petr Leitner (neregistrovaný)
    Oskara samozřemě zkusit doporučuji. Netvrdím, že jsem byl na každém metru v ČR, ale VŠUDE kde jsem byl jsem narazil vždy na toto pokrytí - buď všichni 3 nebo ET+OS. Znám spoustu míst, kde má hromada lidí TMO a telefonují tak, že jeden volá jedině od popelnice, druhý jedině z půdy, třetí jedině od lednice atd..

    A ještě k těm počtům - podle mých výpočtů mělo GO kartu kolem 3 milionů! "zákazníků". To jsou všechny to rozdané GO zdarma, které leží někde na dně v šuplíku. S žádnými kartami se tak čile nepobchoduje po inzerátech (inzerát typu, prodám GO s kreditem 50 korun za stovku, GO s kreditem 1000 za 700 apod)
  • 21. 8. 2005 10:49

    Martin Kalenda (neregistrovaný)
    to jste asi nespal na Jestedu :) clovek by cekal ze tam bude mit BTS kde kdo no a vysledek oskar velmi problematicky tmobile v pohode et taky. Trosku zklamani protoze jinak nemam s OS problem (mam servisni fw tj neni problem donutit telefon aby zustal treba nasilim u konkretni BTS)
  • 21. 8. 2005 13:04

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Jestli se nepletu, BTS typicky vyzařuje s určitým sklonem k zemi, takže nepokrývá území "přímo pod sebou" Takže je docela dobře možné, že jste měl sice oskaří BTS přímo nad hlavou, ale bylo vám to k ničemu, protože jste bral signál z nejbližší další a ta mohla být docela daleko.
  • 22. 8. 2005 0:21

    Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
    A to si predstavte, ze existuji operatori, se kterymi si clovek zavola bez problemu i kdyz nema servisni firmware.

    Ale jinak samozrejme pro hotlineova cisla se pouziva slovensky eurotel, protoze ma roaming se vsemi ceskymi operatory a tak neni problem se dovolat kamkoliv/odkudkoliv, kde se najde alespon stopa po signalu. To neni kvuli Snezce, to by si tak mohl ten kdo ma sluzbu zkusit, ale kvuli obskurnim mistum ulozenym hluboko pod zemi, kde se vyskytuji servery s mimoradnym zabezpecenim.
  • 22. 8. 2005 21:03

    Martin Kalenda (neregistrovaný)
    ale no tak, ktereho myslite -> et ma taky HODNE slabych mist, t-mobile nevim ale verim tomu.

    Na hotline se pouziva NL - ORANGE prepaid orange, sk eurotel je nemyslne drahej. Mozna prijde na radu vodafone.

    ad sektorovky (to neni reakce na vas ale na prispevek nad tim) to me jako zakaznika prece vubec nezajima. ve spicce je na jestedu treba 1500 lidi zaroven tj nejake piko/mikro cella by se treba sikla.
  • 23. 8. 2005 19:26

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Ale jo, samozřejmě je to od Oskara chyba (koneckonců, signál zbylých dvou operátorů se tam asi také nevzal sám od sebe). Spíš to bylo zamýšleno jako vysvětlení pro případ, že by z toho někdo vyvozoval, že Oskar nemá na Ještědu BTS…
  • 24. 8. 2005 0:11

    Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
    Prepaid na hotline, jste spadl z jahody ne?

    Muzu riskovat, ze technik, kdyz nekam zavola, tak provola majlant, ale nikdy nemuzu riskovat, ze mu dojde kredit. Navic se plati i prichozi hovor, takze to dojiti kreditu je aktualni i u prichozich presmerovanych hovoru.
  • 24. 8. 2005 9:13

    Martin Kalenda (neregistrovaný)
    Ne nespadl, i kdyz bych rad ale tento rok jsem se na zahradku ani nedostal.
    Predne nechapu proc pausalizujete bez konkretnosti, asi je rozdil mezi techniky resici plosne problemy (cra,ctc,et,tmobile,vodafone-oskar ..) a mezi techniky kteri vedi ze jediny problem FYZICKEHO charakteru mohl nastat na ploste o rozloze v radu stovek metru ctverecnich s tim ze dojezdovka je do 5-10 minut.
    Takovy clovek ma vzdy k dispozici 2-3 kanaly jak to resit (ip telefon, gsm telefon, pevna linka) a ta prepaid je jen v roi dotatecne dostupneho pageru (mj jsou to patchnute m55 takze hraji vybruji piskaji blikaji :). V roamingu jsou prichozi SMS free, prichozi NEZVEDNUTA volani take. takze slouzi vyhradne jako notifikace ze se neco deje at dotycny nemusi celou smenu sedet a civet do monitoru a 10 hodin sledovat s frekvenci jedne sekundy ze se neco stalo, na to ma prave false-positive diagnostiku ktera mu da vetsinou vedet predem tak aby to v dojezdovce pripadne v pohode stihl.

  • 22. 8. 2005 21:04

    Martin Kalenda (neregistrovaný)
    http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=120102&country=%C4%8Cesk%C3%A1%20republika

    nic moc :(
  • 20. 8. 2005 22:14

    Jakub (neregistrovaný)
    Vážně si myslíš, že je podraz, když ti někdo přestane něco dávat zadarmo?
  • 20. 8. 2005 23:28

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    No, upřesněme to. Je podraz, když mi operátor svévolně sníží rozsah služeb, které mi poskytuje v rámci mého paušálu? Netroufám si posoudit, nejsem objektivní (jakožto zákazník bývalého Radiomobilu (čest jeho památce)). Ale určitě už to nezní tak jednoznačně.
  • 19. 8. 2005 8:06

    James (neregistrovaný)
    Nevim, ET na me pusobi pomerne docela slusne. Vzdy semnou jednali jak v prodejnach tak na infolince jako se zakaznikem, coz se neda rict o T-Debile, kde mi na prodejne pracovnice T-Mobile oznamila ze jsem pro ne nula a ze semnou muzou vyjebavat jak chteji, Tak jsem nelenil a po chvili dobijeni oskaret, jsem se upsal magnetickym tarifem, a jsem ten nejspokojenejsi clovek na svete. k Celemu zaveru dosla i nase cela rodina, kdy rodice okradeni T-mobilem radeji odesli k Oskarovi. Ohledne o to kdo lze vic to nikdo z nas nezjisti.
    zajimalo by me jak vite ze et rozdaval "mnohonasobne" vic,
    skoro bych se nebal rict dokazte to. :-) Verim ze oba rozdavaji, rozdava i Oskar vzdyt kdo by nechtel simku zadaco.
  • 19. 8. 2005 8:15

    Petr Leitner (neregistrovaný)
    Tak pozor! Mezi rozdáváním u ET a "rozdáváním" u Oskara je rozdíl. Oskartu si KOUPÍ jen ten kdo jí opravdu chce. Ale ET GO karty lidem přímo NUTÍ. Vzpomínáte na akce kdy o Vánocích byla v GO sadě jedna karta navíc?

    A ještě jedna moje zkušenost s ET:

    Měl před 2 lety o prázdninách tarif na data od ET (Individial). Po prázdninách jsem ho šel zrušit na jejich prodejnu v Hostivaři. Nedal jsem na jejich naléhání, že mám kartu jen "uspat" a tarif jsem zrušil. Měli mi vrátit nějaké peníze za zálohu, já něco zaplatit, prostě +- skoro nic. To bylo asi v srpnu. Někdy v PROSINCI mi přišel dopis už od právníka! že mám podepsat uznání dluhu a okamžitě zaplatit dluh asi 100 korun. Nic jsem nepodepsal a naběhnul jsem do ET. Tam mi vysvětlili že mi posílali fakturu, ta samozřejmě nedošla, stane se u normálního psaní. Tázal jsem se proč neposlali upomínku. Slečna odpověděla, že upomínky se posílají jako SMS!! ANO, slyšíte dobře, jako SMS, na zrušené číslo!! Řekl jsem, že dokud mi nedají znovu fakturu nic nezaplatím. Slečna mě spojila na fakturační. Tam byl velice SPROSTÝ pán, nadával mi jak si to představuju nezaplatit fakturu a ještě jí chtít znovu. Ještě mi LHAL že neví kam jí má poslat. Tak jsem řekl, že asi na tu adresu co posílali předchozí faktury nebo ten dopis od právníka. Fakturu jsem nakonec dostal, dluh zaplatil, včetně úroku v řádu několika haléřů. Kdyby to ale bylo víc, ten úrok by ze mě nedostali.

    To já jen jako perlička, jaký je přístup našeho supr operátora ET. :-(

  • 19. 8. 2005 19:49

    Roj (neregistrovaný)
    Kdysi hodne davno jsem koupili na firmu DVA eurotely. Bylo to jste v dobe, kdy mel ET monopol na mobilni sluzby. Za listopad prisla faktura na JEDEN mobil. (oba byly aktivovany a koupeny soucasne). Volali jsme jim, co se deje. Ze pry se to nejak vyresi. Zaplatili jsme tu jednu fakturu. Pak 28.12. bez varovani to nezaplacene cislo odpojili, zrovna kdyz jsem s nim byl na cestach a potreboval nutne volat.
    Pochopitelne do te doby zadna faktura nedosla.
    Cislo zprovoznili za reaktivacni poplatek, tusim 2000Kc.

    Hned, jak vylezl Pegas, jsme ET vyhodili z okna. Jsou to normalni kurvy.
  • 20. 8. 2005 7:00

    :-) (neregistrovaný)
    Tak na to jsi se měl VYKAŠLAT a vůbec tu stovku neřešit, protože vymahatelné soudně jsou až částky nad 1000Kč a navíc ta původní pohledávka nesmí být starší než 3 roky, pokud by to chtěli soudně vymáhat...
    Mno a protože maximální růst té částky se v té době řídil §142/1994 Sb - tedy maximálně je to 10% ročně (dvojnásobek diskotní sazby ČNB), tak by to stejně do té tisícovky za 3 roky ani nerůst nikdy nemohlo...

    Proto, až Ti příjde příště podobná blbost odkudkoli na pár Kč, tak na to prostě můžeš hodit salám a hodit to do koše...

    Ty dopisy "od právníka", agentur na vymáhání atd. jsou předtištěné a prostě se tam jen z databáze tisknou jiná jména, pár údajů + částky... Po mě třeba chtěl kdysi operátor vymáhat 57Kč :-DDD A kamarádovi dokonce před pár lety poslal myslím ČTc (po tom, co od nich odešelú) dopis, v kterém mu vyhrožoval, že tam má dluh 6Kč a pokud to nezaplatí budou ten případ řešit právní cestou, která většinou končí i exekucí a podobný nesmysly :-DDD Vzpomínám si, jak jsme se smáli, že jestli by mu za těch 6Kč exekutor zabavil orbitky, tatranku nebo jabko v kuchyni :-DDDDDDDDD

    Samozřejmě je to od té doby už 5 let a nikdy jeho 6Kč žádný soud neřešil, ani právník a jsem si jistý, že ani nebude... proto tak malé částky fakt ani neřeště!!
  • 20. 8. 2005 9:28

    Flasi (neregistrovaný)
    Nevim jaka je hranice pro soudni vymahatelnost castky, vim ale, ze kamarad jakozto vojak zakladni sluzby - absolvent pravnicke fakulty zastupoval armadu u soudu ve sporech se skodou nekolik stokorun (vojak proda cast obleceni aby mel na chlast).
    Kazdopadne s exekutory neni zadna legrace. V okamziku, kdy to proslo soudem, tak v tom mate poplatek za soud a snad i za exekutora, takze je to za par tisic.
    V lepsim pripade vam stavebni sporitelna oznami, ze kvuli poruseni podminek stavebiho sporeni (cerpani castky pred konecnym datem) jste prisel o veskerou statni podporu. Na stavebnim sporeni totiz uz z principu nejake penize jsou, takze exekutori jsou prednostne tam.
    V horsim pripade vam prijde domu exekutor a zabavi vec v hodnote cca 20 000, protoze v aukci ji nikdo za vic nez par tisic nekoupi. Mozna to bude i horsi, protoze v aukci kde kupuji jenom jeho znami ceny nikdo moc nesponuje. Ze exekutor musi oznameni o aukci ucinit verejne? Jasne ze musi, kdyz to neudela, tak mu exekutorska komora udelit napomenuti, nebo dokonce i pisemne napomenuti!
    V nejhorsim pripade se to stane bez vaseho vedomi a mate k tomu navic skodu par tisic na dverich.
    Pak jeste muze nastat zvlastni varianta, ze to exekutor zabavi majetek nekomu jinemu, ale to je chyba te treti osoby, ze nemela mit (trebas bez sveho souhlasu i vedomi) zapsana toho dluznika ve svem byte.
  • 22. 8. 2005 13:24

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    No uz jen soudnim vymerem je ta puvodni prachmizerna castka celkove vetsi asi o 6.000,- Kc... takze bych to rozhodne nepodcenoval... (pokud ma zaluzjici strana dostatek dukazu, ze ty finance opravdu dluzite (prokazatelne jste prevzal zbozi, vyuzil sluzbu, podepsal prejimku apod.), rozhodne bych se vyrovnal)
  • 19. 8. 2005 8:23

    Martin Vyleťal (neregistrovaný)
    Asi se nikdy nedozvíme, kdo SIM karet rozdal nejvíce. Pravdou je, že nerozdával jen T-Mobile, ale když má teď nejvíce zákazníků je třeba to připomenout. I kdyby se jednalo o pouhou 1 darovanou SIM kartu, je objektivita rázem v tahu.
    Postřeh s Oskarem je zcela na místě, protože jen málokdo tuší jak to s tarifními zákazníky doopravdy je.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).