A co kdyz o chybe vi jen par lidi? Ty to daji do novin, banka mezitim chybu potichu opravi a novinari pak jen konstatuji, ze banka je bezpecna?
Jeden konkretni pripad je na http://underground.cz/784 .
Zacalovat klienty neni nic prijemneho, navic se toho chyti konkurence... A nerikejte, ze u soudu by jste mel proti bance sanci.
No, ja bych si zrovna timhle byl docela jisty i v cechach. Tezko bude banka zakaznikum rikat - "My sme meli chybu v SW tak ted mate na uctu o par tisic min a nemuzete s tim vubec nic delat." Rozdil je v tom kdo by to zaplatil, ve statech banka (pripadne FDIC), v CR stat penezi danovych poplatniku.
Cela podstata je v tom, ze pokud diky chybe banky nekde zmizi penize tak to zatahne banka, ne vy. A chyba banky to je apriori vzdycky pokud zakaznik neprizna ze to byla chyba jeho anebo pokud vysetrovatel banky neprokaze chybu zakaznika. Takze chyby v aplikacich bank muzou zpusobit neprijemnosti (s vymenou karet a pod.) ale to je taky vsechno co muzou zpusobit. A jak tu podotyka skoro kazdy - ostatni banky na tom nejsou o moc lip, i kdyz je fakt ze Citi je opravdu lahudka.
Jak má laik vědět, že je aplikace pro vzdálený přístup k účtu děravá? Bankovními úředníky je klient při uzavírání smlouvy ubezpečován, že je vše O.K. Řekněte mi, kolik klientů bank si přečte tento nebo podobný článek a zda se vlastně klient banky používající služeb vzdáleného přístupu k účtu má po takových článcích pídit, jestliže asi zcela normálně myslící člověk - mám-li použít Vámi použité slovní spojení logicky asi očekává, že pro bezpečnost je uděláno maximum.....
Naopak jsem jasne rekl,ze kdyz se Vam nelibi service jedne banky,tak pochopitelne muzete jit do jine,tak jak je to jezde na zapade udela zcela normalne myslici clovek ,ani o tom nemusi uvazovat a rozhodne o tom nemusi psat dalekosahle clanky.Priste me prosim usetrete vsech vice nez naivnich nazoru a pripominek.