proc se citite hned urazen (tedy citim to tak) to nechapu. Nicmene nevidim duvod proc se chlubit s informace jako moje jmeno, prijmeni, rodne cislo, cislo obcanskeho prukazu a bot nebo treba email do zamestnani, ktere vam stejne k nicemu nejsou. Preji Vam jeste vice uspenych implementaci... Ackoli udela-li vas to spokojenejsim klidne Vam zaslu email se svym jmenem a prijmenim, nicmene nevidim duvod proc takove udaje vystavovat na kazdem WEBu, aby je robot kdejakeho spamera vyzobal a zasoboval me emaily o ktere nestojim. Diky za pochopeni.
Milý Saláme, milí spolužáci, maminko a tatínku, vážení smuteční hosté, i ty Petříčku ve třetí řadě, přátelé, kolegové, soudruzi, bratři a sestry, dámy a pánové i ostatní zaměstnanci eBanky
Jak bych Vam to vysvetlil. Snad takto. Platebni brana eBanky nahlasi, ze je autorizace OK, neplest si prosim s provedenim platby ci skutecnym prevodem penez, i tehdy pokud pokud uzivatel cely proces utne v prubehu autorizace. Tzn. uzivatel si nakup rozmyslel a pri autorizaci proces zastavi. Obchodnik se dozvi, ze vse probehlo OK. A muze se jen divit, ze nejsou penize na jeho uctu.
To co tady mily Salame pises je prave tebou zminovane zameneni pojmu za dojem. Implementaci mame za sebou mnoho takze vime o cem mluvime. Priste prosim mlc, kdyz se bavi dospeli chlapce, treba se dovis neco zajimaveho.
P.S: A nauc se prosim podepisovat, ve slusne spolecnosti je to zvykem. Udelejete si u Vas v jeskyni den evropske kultury.
Pojmy a dojmy. Platebni portal eBanky (https://klientX.ebanka.cz/ebts/owa/shop.payment?shopname=XXXXXX....) pokud se nepletu, NIKDY nemel slouzit k tomu a by po zadani platby okazite rekl, zda byla nebo nebyla transakce provedena. Jedina informace kterou online poda je ta, ze prikaz k uhrade byl uspesne prijat (zadán a autorizován). To jestli se platba diky nedostatku prostredku, blokaci na uctu nebo z jineho duvodu provede nebo neprovede je uz vec jina. Pokud imlementujete tento portal do svych obchodu, zcela jiste byste to meli vedet. Email (SMS, FAX), ktery vam potom eBanka posle uz informuje o uspesne realizaci platby. Takze ctete, jinak splacete... :) ...a pokud i tak mate pocit ze dostanete agreement i presto ze platbu prerusite, meli byste konfiguraci sveho shopu reklamovat (chyba mezi zidli a klavesnici). Good luck :)
Nejsem si 100% jistý, ale dělá to tuším i nadále. Proto musí obchodník vždycky žádat i potvrzení emailem o proběhlé platbě, jinak by také mohl splakat nad výdělkem. Vzhledem k tomu, že za to potvrzení se také platí, přibydou eBance k tomu 1% ještě další penízky navíc... proč by to měli spravovat? ;-)
Pri praci na DirectPay jsem podobnych veci videl vice a Citi to bylo oznameno. Jak vidim tak se asi nic moc nestalo.
Nicmene ebanka ma, nebo alepson mela take par radku "kvalitniho" kodu. Napriklad pokud jste behem autorizace platby proces prerusili, platebni brana stejne nahlasila, ze platba je OK.