Vlákno názorů k článku Jsou Volno a Víkend předehrou? od ZD - To jsou opravdu silná slova! Vy asi nevíte, co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 9. 2004 9:04

    ZD (neregistrovaný)
    To jsou opravdu silná slova!
    Vy asi nevíte, co je to PORTABILITA?
    O přenositelnosti čísel jste nikdy neslyšel?
    Ani jedno z vámi uvedených čísel dnes nepatří
    do sítě ČTc, to druhé asi ani nikdy nepatřilo :)
  • 10. 9. 2004 12:33

    B. Stanik T. (neregistrovaný)
    Vaše reakce pro Vás nezní příliš lichotivě:

    Buď zde lžete a nebo klamete zákazníky a uvádíte špatné kontakty.

    +420466613756+420464646300


  • 10. 9. 2004 12:24

    ZD (neregistrovaný)
    Kdo bude ještě u ČTc v době, kdy zavede paušál na internet?
    Těší mne, že my už jsme 7 dní ČTc-free.
    A vůůůůbec nám nechybí :-)
  • 10. 9. 2004 11:04

    noname (neregistrovaný)
    domnívám se, že Český Telecom nějaký paušál zavede. Tedy nevím jestli se v té době bude jmenovat stále ČTc a ne třeba DT Czech nebo něco podobného, ale zavede. Je to logické a ekonomické. Samozřejmě se musí postarat o to, aby mu to co nejméně kazilo jiné kšefty, takže to bude až poté, co bude naprostá většina ústředen vybavena DSL. Také se musí postarat, aby se přes to nevolalo přes IP (zejména cenovou politikou). No a potom aby měl z toho co nejvíce peněz (minimalizací mezioperátorských plateb). Dial-up i v ČR (konečně!) umírá, většina uživatelů od 500 stovek výš přejde na něco jiného. Tehdy bude smysl zavést nějaký paušál na internet s koncovou cenou okoli 500 stovek tak, aby získali další peníze z těch, kteří platí za internet méně a aby zůstal důvod proč neodcházet od pevného operátora. Vícenáklady v podstatě nulové.
    Já bych si tipoval, že datum zavedení této služby by se mohl krýt s datem, kdy koupí Telecom někdo jiný. Český Telecom už má tak zkurvené jméno, že rozhodně po jeho prodeji dojde k jeho přejmenování a udělá se pár úliteb veřejnosti na rozjezd, aby měli všichni nového okamžitě rádi a nespojovali si jej se starými strukturami.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).