Obrat me az tolik nezajima, jako spis to ze to je konecne funkcni aplikace pro smartphony na privolani pomerne levneho taxiku. ZKousel jsem tu od Modreho andela a od Speedcars, u obou jsem pul hodiny cumel a nikdo objednavku nepotvrdil. Pak jsem chtel zkusit i "premiovejsi" taxi od student agency(vypadlm mi nazev sluzby) a tam jsem narazil uz u zprovozneni. Chtelo to po me pro aktivaci zadat registracni kod z sms, jenz ten byl pomerne dlouhuy a do policka v aplikaci nefungovala funkce Paste :)
Liftago funguje, vyuzito tak 10 - 20x, pokazde spokojenost a platba kartou online je pohodlna. S ridici jsem obcas o jejich spokojenosti mluvil a nikdo si na aplikaci nestezoval, poplatky za zprostredkovani jsou pry spise nizsi nez u klasickeho dispecingu a vyplatu za online platby dostanou 2x mesicne..pry jim ani za platbu kartou nic nestrhavaji, coz mi prijde teda trochu zvlastni obchodni model, ale asi to maji spocitane.
Jak rikam, zisk a obrat je vec, o kterou se musi starat majitele a managment. Z pozice zakaznika naprosta spokojenost, coz je to co me zajima.
Presne, ja aniz bych byl v detailu (z to funguje jenom v Praze), tak jsem instaloval v hospode uber a cucim, nejblizsi auto ve Vidni. Tak jsem zavolal nejakej dispecing, prvni na google ani jsem to nerozklikaval na stranky a musel prijet tak do minuty, protoze nez jsem vylezl z hodpody, tak tam byl.