S těmi klíčovými slovy to chápu takhle: když je to slovo v názvu daného produktu, tak ten produkt bude relevantní pro hledajícího uživatele, tedy se zobrazí - nejdřív přednostní výpisy, pak všechny ostatní.
Ale umožnit produktům, aby se zobrazovaly i pro jiná klíčová slova, než jak se jmenují, bych nerad, protože by to ubližovalo relevanci výsledků.
Prostě v tomhle máme na kvalitu těch přednostních výsledků stejně vysoké nároky jako na neplacené.
No máte pravdu s tou velikostí písma. Na první pohled mě to zmátlo, ale bude to tím, že se v jyxu zobrazuje navíc ta fotografie tak proto vidím jen samé placené odkazy a žádný neplacený. ;o)
Takže chápu to správně, že nebudou žádná klíčová slova? Prostě budu muset mít dané slovo v title, a pokud zaplatím tak mne zařadíte nahoru? Tam se to bude asi řadit pak stejně, tak jak by se to řadilo v normáních výsledcích?
Vzhledem k tomu, že ty přednostní výpisy jsou ze stejných zdrojů jako všechny ostatní výsledky, podléhají stejným podmínkám na správnost a jsou zpracovávané stejnou technologií a jsou zobrazené jen při shodě v titulku, tak jsou i stejně kvalitní jako neplacené. Proto jsme zvolili toto umístění (v rámci záložky zboží).
U standardních PPC systému jako má Google bych s vámi naprosto souhlasil - tam se liší kvalita hlavních výsledků a sponzorovaných, takže je vhodné je oddělit mnohem výrazněji - třeba sloupcem.
Už ale nemáte pravdu s tou velikostí písma - Google používá na sponzorované výsledky hledání zcela stejnou velikost písma (i jeho barvu) jako u fulltextových výsledků.
Doplním, že minimální cena za proklik je 1,50 Kč a experimentální provoz znamená mimo jiné to, že obchodník dostane v případě nespokojenosti své peníze zpět. Více na http://zbozi.jyxo.cz/d/zbozippc.
Nelíbí se mi, že jsou placené odkazy dávány tak zřetelně před výsledky vyhledávání. Kdyby byly víc zvýrazněny a menší (tak jako na googlu) a nebo na pravo (opět google) mělo by to myslím větší přínos pro mne jako uživatele.