No je fakt, že vzhledem k tomu, s jakou "hollywoodskou" pompou UPC platformu Horizon u nás ohlašovalo, tak teď je z toho spíš něco jako ostuda roku. Problémy s českou diakritikou dělají z teletextu nečitelnou změť, rychlé přetáčení se u HD programů mění spíš v extra pomalé, které po chvíli končí až úplným zastavením, několik málo aplikací, kde snad "nejzajímavější" je jen Youtube, u kterého však příliš nefunguje vyhledávání, atd. A zcela chybí např. takové služby, jaké jsou dnes již u mnoha jiných operátorů standardní - vzdálené nastavení nahrávání pořadů, možnost sledovat pořad od jeho začátku, pokud ten prošvihnem, popřípadě možnost sledovat pořady až s několika hodinovým zpožděním (jinde bývá nabízena možnost sledování až 30 hodin zpětně, někde, ale to spíš výjimečně až 72 hodin zpět). UPC místo toho nabízí tzv. TV Archív, který je naprostou tragédií čí spíše tragikomedii. Obsahem je několik jen nepříliš zajímavých pořadů ČT a dva tři seriály z původní tvorby Novy a to je vše. Archív měl být původně sedmidenní, ale vzhledem k tomu, že se i to málo, které obsahuje, se tam "daří" UPC nahrávat nejdříve až tak dva dny po odvysílání, není ani pětidenní. Smutná to vizitka zatím stále ještě největšího kabelového operátora v ČR:
Bohužel jsem také ne/šťastným/uživatelem zmíněného boxu a moje problémy jsou takového charakteru že se s nimi musím podělit. Výše uvedené problémy bych byl ochoten nějakou dobu tolerovat ovšem ty moje mě jej znemožňují téměř užívat a nebo lépe využívat jeho deklarovaných vlatností.Hlavním problémem v současné době je,že nejde přehrát nahranýpořad. Po pokusu ospuštění se mě box zasekne a tím jsem skončil jak s přehráváním záznamu ale i se sledováním běžných programů.Sice ,mě to ukazuje" Sledujete např. Prima TV", ale nic se nepřehrává a ovladač sice přepíná funkce ale ty nereagují. Při pokusu o přehrání filmu z My Prime mmi to ukáže chybu 8200 a omluvou. Pochopitelně jsem zkusil vcelku osvědčené způsoby jako restart celého boxu či uvedení do továrního nastavení.Chyby se opakují. To nemluvím o tom,že v sobotu box byl úplně nefunkní a rozljel ae až po zásahu techniků UPC na dálku. Na druhou stranu musím pochválit vstřícnost a ochotu všech se kterými jsem zatím v UPC přišel telefonicky do styku. Dnes mě čeká další konzultace s techniky a vypadá to na výměnu přístroje. Mám piocit,že je problém s HDD. To to jsou zatím moje, některé/ne všechny/ zkušenosti s boxem Horizon.