Ono to není jednoduché tak omezit, protože co já vím právní úprava to neumožňuje dostatečně ořezat bylo by to v rozporu se smlouvou.
Praktici jediná čistá varianta je zrušit tu službu (analog) , kterou zákazník čerpá. A nabídnout mu místo jí digitální a minimální analog. Jenže čeho se bojí asi víme. Podle statistik jedné kabelovky, která se tu často propírá, lidé sice objednávají jejich „super“ Digital, ale zároveň jim zákazníci odcházejí od analogu pryč a už se nevrátí…
Já tvrdím, že problémem je obsah. Na trhu zůstává stádo, které nemá dostatečnou kupní sílu, jemu je i úměrný "hodnotný" obsah a z toho i nízká cena reklamy. K individuálnímu příjmu odchází lidé, protože chtějí konkrétní obsah, většinou platí konkrétní=kvalitní. Jak sleduji nabídky kabelových, satelitních, IPTV operátorů mu nejsou schopny svými balíčky poskytnout, prostě jen seno\sláma pro stádo.
Takže ořezáváním nabídky mohou přijít i o solventní zákazníky, kteří jen vyčkávají jestli poskytovatel digitálního obsahu krom kvantity přijde i s kvalitou. Jen ať ořezávají, je to větev na které sedí oni.
Je to vše o tom získat informace,případně se trochu starat,pokud nemohou rodiče-mají děti,dá se sehnat digitál levně,pokud to neumíte jste jen leniví!!!
dá se sehnat digitál levně,pokud to neumíte jste jen leniví.... A nebo jim ta věc(služba) ty peníze nestojí?
Neděle jste svět černobílý. Nemáme všichni stejné podmínky, nemáme všichni stejné hodnoty.
Z mého pohledu v mé lokalitě je digitál velmi drahá blbost. Je cena je třeba podle někoho nízká, ale z mého pohledu je nízký i obsah. Pokud z celkové ceny služby(a nákladů na příjem), nepotřebuji obsahově něco okolo 60% až 80% nepovažuji to za vhodně investované peníze. Tedy i na první pohled technologicky zastaralý analog, může přinést lepší poměr mezi náklady a požadovaným obsahem.