Hluboce se vám omlouvám, že máme dobrý marketing. Je to hrozný přečin, který už nikdy neuděláme. Rovněž ale hluboce lituju vás, neboť žít s takovou závistí v srdci na všechny, kteří jsou úspěšní, musí být hodně smutné.
Tedy v tomto naši chybu uznávám - bohužel na to ale nemůžeme reagovat než úpravami pravidel, které se ale mohou dotknout i "poctivých" uživatelů. To je právě to, co jsme nechtěli: kvůli tomu, abychom zalepili každou dírku, kterou by mohli nepoctivci službu zneužít, musíme udělat taková pravidla, která ve výsledku mohou znepříjemnit život i těm ostatním, kteří chtějí službu využívat k tomu, k čemu byla vytvořena.
Trochu jsem se tady rozezlil spíš nad tímto článkem a příspěvky: pár vykuků, s největší pravděpodobností navíc konkurentů, usilovně hledá cesty, jak něčí dílo zbořit, zneužít, zlikvidovat. Antošovi boys poslušně napíšou článek, ve kterém se v tom ještě vyrochní a píšou něco o neférovém, neetickém a bůhvíjakém jednání - ne ale těch lidí, ale nás. A samozřejmě tradiční grupa diskutérů na českém Internetu, která ještě nikdy nic nedokázala, si s chutí přisolí - povětšinou anonymně, protože napsat svoje jméno by opět znamenalo často přiznat, že jsem od konkurence a nejde mně vůbec o objektivní pohled, ale o potopení konkurence.
Jojo, neni nad konstruktivni obranu. Co radeji ty veci domyslet pred tim, nez potom kolem sebe "spravedlive" dstit ohen a siru? Vsichni vime, ze "neomezeny prostor" je nesmyslny blabol. Proc ho pisete do PR?