Asi pred tremi mesici jsem si chtel objednat jednu knihu (uz si nepamatuju jakou, neni to podstatne). Proklikal jsem se celym systemem, parkrat si prohledl hlasky "ASP timeout" atd., nacez se mi zobrazila jakasi stranka, abych si naposledy prohledl, co kupuji, a potvrdil to - no a na te strance uz nic vic nebylo. Ani napsano, co kupuji, ani zadny link, ani zadny cudlik.
Pry jde o to, ze muj IE3.02 (budiz mu zeme lehka) neco neumel a proto tu stranku nezobrazil.
Tak jsem proklel toho chytraka, ktery mi venoval prijemnou pulhodinku modemovani po padajici lince, a doted nadavam chytrakovi, ktery si zakazniky vybira podle verze browseru.
Pokusil jsem se napsal mail na adresu webmaster@... - sice nebouncnul, ale odpoved jsem nikdy zadnou nevidel.
Oni si chteji zakazniky vybirat? At si vybiraji. Holt jsem si druhy den po ranu udelal vylet na Vaclavak a knihu koupil v Grade. Slevy jsou pekne, ale pokud ma nekdo platit modem, tak ten obchod musi odsejpat...
Za nic jineho nez mlzeni rovnes nelze povazovat stav, kdy ctrnact dni po te, co je platba prevodem odepsana z meho uctu (CSOB) Vltava tvrdi "ze nic nedostala" a platba se najde az kdyz ji urguji podle presnych udaju z banky (v.s. byl spravne).
K http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=990203000 jsem se jiz vyjadril - viz http://zive.cpress.cz/r-art.asp/id=4432
Dusane, podal jste na Euroshopu objednavku 3.8.98? Datum fakturace/expedice: 12.8.98 (dat. fa). Umim-li odcitat, neni to ani 2 tydny; HW neni rohlik ani kniha se stabilni cenou. Je evidentni, ze jste si zbozi nevyzvedl ani 14.8.98, kdy byl prokazatelne dorucen OB na vasi postu (overeno), vam toto bylo (jako vsem) oznameno emailem spolu s cislem 0800, kde vam sdeli dalsi informace, vyzvedl jste si jej 17.8.98, je to tedy _14_dni_ (diky pozdnimu vyzvednuti) a ne vice nez 3 tydny, jak uvadite ve sve dezinformaci.
pozn.: zadna "slibovana doba 2 dny" neexistuje, jedna se patrne o dodaci hladiny a slovo "dny" jste si pridal sam
Pridavate vice nez 50%. Dale je treba rici, ktere jste uspesne odradil rici, ze na vyrizeni obj. mame stanoveno 0-7 dni a pokud je tato doba presahnuta, zakaznik je kontaktovan e-mailem a po urcite dobe muze objednavku samozrejme odreknout (vice viz obchodni podminky).
Muzete mi preposlat vase maily (vcetne hlavicek), ktere vam nikdo nezodpovedel? Archivujeme vetsinu mailu od r 97 a zadna z vasi adresy se zde nevyskytuje. Sireni poplasne zpravy - tak bych nazval vas projev, nevim, komu to prospeje, e-obchodu urcite nikoliv:(.
Trochu shovivavosti by neskodilo, zakaznik chce vsemozne slevy (alespon u nas) a nevim, komu se na tak maly trh vyplati kazdy rok investovat X milionu do noveho systemu? A nebo prodavat vse pod cenou jako buy.com?
Uz me tam nikdy neuvidej, radeji pujdu nekam, kde si trochu vic zakazniku vazi.