Vlákno názorů k článku Kamarádí se Internet s reklamou a pokud ano, jak moc? od stoural - "Kdyby to bylo podle mineni na socialnich sitich,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2008 6:26

    stoural (neregistrovaný)
    "Kdyby to bylo podle mineni na socialnich sitich, tak sekanou v housce od MacDonalda by dnes nikdo ani psa nekrmil. "

    Coz samozrejme nijak nesouvisi s kvalitou jidla. Lide si proste mysli, ze jsou IN, kdyz se distancuji od neceho popularniho. At uz je to McDonald, Windows, ICQ, a ja nevim,co jeste.
  • 24. 7. 2008 21:09

    xxx (neregistrovaný)
    Podle studii 50-70% ze zbytnych penez (-najem, základní potraviny, doprava) utratite impulsivne - bez nejake analyzy substitucnich vyrobku nebou zkoumani vyhodnejsich cen. Rozhodujete se podle pocitu a tady prave kraluji znacky (nejen znacky ale i marketing obecne - barvy, nazvy, zpusob a misto prodeje). MacDonald, Lewis, Zippo, Adidas, Nike to vsechno preziva navzdory uzasnymu sdilenemu know-how internetem. Meni se pojeti - znacky se vazi daleko vic na komunity (napr. Nike, Rolex) jako znak komunitni prislusnosti nebo socialniho statusu. Je to silnejsi nez drive. Meni se prodejni kanaly (a "neprodejni" reseni ve forme cinskych plagiatu znacek na trznicich),kde internet je jedna z moznosti, byt velmi vyznamna a cim dal vyznamnejsi. Nikdy ale nemuze zasahnout tu cast penez, kterou proste utracite impulsivne (jdete s urcitou predstavou o vlastnostech a cene koupit boty do kamenneho obchodu a nakonec koupite trochu jine a drazsi znackove). Internetovy prodej z takovych veci vytvari komoditu (Lewis 501 cerne, vel. M, kdo prodava za nejmin), nenahradi ale to impulsivni rozhodovani pri koupi, v kterem jsou stale podstatne zbytne penize zakazniku (jdu koupit kalhoty a protoze jsem nahlodan reklamou a vjemy, koupim Lewis 501 byt treba pri zkouseni mam subjektivne nadhodnoceny pocit nez podobne kvalitnich ale "noname").

    Kdyby to bylo podle mineni na socialnich sitich, tak sekanou v housce od MacDonalda by dnes nikdo ani psa nekrmil.

    Nevim, kdo zavedl oznaceni, ze jsou efektivnejsi sluzby nez nejake produkty nebo zbozi - oznaceni "sluzby" je nepravda a zavadejici. Nakoupenim domu kupujete sluzbu nebo produkt? Nakoupenim "bankovniho produktu" kupujete sluzbu?
    Spravne by melo byt napsano, ze to jsou nabidky exkluzivnich vyrobku (jedna banka nabizi jedinecny produkt, na prodej je jen jeden konkretni dum v konkretnim miste) oproti prodeji neomezeneho poctu vyrobku v jakemkoliv shopu - zde vas na konec zajima opravdu jen ta cena (pri elementarni duvere v shop). To je ovsem chyba marketingu shopu / kdyz nemaji na to nabizet v reklame nejlevnejsi cenu, meli by nabizet v reklame exkluzivni zbozi nebo znacku a teprve na shopu nabizet "do kosiku" ostatni bezne zbozi. To by ale nesmeli byt marketaci obchodu tak zastydli a zatvrdly ve starych "letakovych" metodach, ktere maji platnost presne jako dosah tech tiskovin (hranice mesta).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).