Dnes, od 21:25 do 21:53 bezi reklamni kampan, jmenuje se to "U nas v Evrope" a je tam pekny prehled co to je digitalizace v pojeti BBC. Takze ceska vlada nemusela dat na kampan ani korunu. Staci lidem jenom pohlidat, kdy se to bude opakovat.
Po prvni vypnute oblasti (Domazlice) to bude vedet cela republika a lidi si to pohlidaji. Nejlepe na analog programech prudit s hodinami - kazdy den - uz za 29, 28, 27...dnu tento program nenaladite. Ale vzdy jen na patricne lokalite a programu. Nebo zrneni v delce 20 sekund s timto upozornenim po relame pred poradem.
Aby nejaka reklama mela uspech, tak uz v miste, kde se bude vypinat MUSI bezet digital. At lide zajdou do kramu, prinesou a jedou, jinak to bude nanic. Proc se pro podobne akce nevycleni v obci jeden "poradce", ktery treba v prubehu tridnich schuzek ve skole nevystoupi ve skolnim rozhlase, nenavstivi dopoledne konzum, nezajde vecer do hospody. A bude o tom vedet cela obec. Odhadem 50 clovekohodin na obec s 2000 obyvateli. Pote lide NEMOHOU rici, ze nic nevedeli. Zbytek zaridi obchodnici.
Ta první se týkala ukončení televizního vysílání na R12, a ta druhá ukončení vysílání CzechLinku na Eurobirdu. Obě dvě se naprosto minuly účinkem. V tom prvním případě lidé ignorovaly i oznámení v místním tisku a hlášení v místním rozhlase. V tom druhém případě to bylo podobné. V obou případech se pak všichni strašně divili, že jim nejde televize, a hrozně se pohoršovali jak je možné, že jim to někdo takhle ze dne na den vypnul. Upozornění, že to bylo v místním tisku a rozhlase, nikdo nepřikládal žádnou váhu. Informační kampaň musí být vedená přímo z televizní obrazovky a každému divákovi musí dát možnost se dozvědět, že když bydlí tam a tam, tak od tehdy a tehdy mu nepůjde televizní příjem, pokud si nepořídí zařízení pro digitální vysílání, s doporučením, obrátit se na odbornou firmu. Rozhodně si nemyslím, že to lidé běžně zvládnou sami. Ve velké většině případů bude nutná výměna nebo aspoň úprava antény a pod. Takovéto informace žádná kampaň nemůže poskytnout!!!!!!!!
a prave proto rikam, ze cela kampan je jen vyhozeni penez danovych poplatniku z okna.
Informace, ze bude treba krabicku (bude NUTNA) se uz vysila rok. Takze staci jeste pred to umistit upozorneni na ukonceni analogoveho vysilani. NIC VIC NENI TREBA. Bezny clovek se v tom stejne nevyzna, a nekdo v rodine tomu rozumet bude. Dotycny rad za buchtu ke sve babicce (u babicky se vzdy navstevam serviruje buchta) se STBoxem zajede. O dostatecnou propagaci se postaraji PRODEJCI STBoxu. Vam domu nechodi tuny reklamnich papiru? A reklamuji se tam jine hovadiny, takze na "akci stoleti" se rad kdekdo operi. Stejne jako to bylo s mobilnimi telefeny.
Reklamni akce statu jsou vyhozene penize, neb bude treba rok pred prechodem v dane oblasti, takze pokud ji lide vubec zaregistruji, tak na ni zapomenou a stejne je probudi az reklamy obchodniku stylu "Nechcete mit z domu sypku? Chcete po 1.7.2007 dal sledovat televizi? Pouze za pomoci naseho nejlepsiho STBoxu pod sluncem se u vas doma ze zrneni na obrazovce stane domaci kino."
Ze by reklama statu zanechala v lidech nejake stopy je utopie. Stejne si to prepnou na telenovelu. Podivejte se, kolik znalosti zanechaly v lidech povinne kurzy vypocetni techniky pro ucitele. Je to stejna bida jako pred tim. Ba co je to horsi o to, ze jim vtloukli do hlav pojmy "Microsoft" a "Office". Takze dnes musi KAZDA mlada rodina s detmi vyhodit 10+ kKc za zmineny produkt, protoze "pan ucitel to chce, on nic jineho neumi". Zasveceni vi o cem mluvim.
Navic kdyby se treba vybraly technisaty ( jsou kvalitni), standartně se prodávají kolem 2400 Kč, dají se sehnat na internetu i za 2100Kč a v případě že by si jich někdo obědnal přímo ze zdroje a vzal by si jich třeba 200 000, tak by jeden kus byl za cca 1400Kč, ( a protože by byl velkoodběratel stát, tak by nemusel platit DPH, tak by to bylo ještě víhodnější) Filipe, měl jsi zajímavou úvahu.
Kolik set-top boxu po 2000,- Kc se da koupit za 80 mil Kc? 40 tisic. Neni to sice pro celou republiku, ale alespon neco. Pokud by byl prispevek 1000,- Kč na 1 STB tak uz je to 80 tisic settop boxů. Kampan probehne a prachy jsou fuc. Takhle by alespo neco zustalo.
To je sice hezký, že ty to nepotřebuješ, ale je o mnoho víc lidí, kteří tyto věci nesledují a neumí se v tom orientovat.
Tvým úkolem, jako člověka znalého věci, bude (tak jak to již děláš) poukazovat na problémy a nedostatky v kampani.
Důležité je, aby jsme nemysleli v intencích "JÁ" ale "MY".
Tím ti samozřejmě tvůj názor neberu.
nene, ja reklamu nepotrebuji a nesouhlasim s plytvanim mymi penezi z mych dani na nejake kamaradsofty ministerskych uredniku spratelenym reklamnim firmam. Pokud televize potrebuji oslovit i jine zakazniky nez mne, tak at to udelaji na sve naklady ze sveho zisku. CT tak uz dela. Noha a Prima zatim digitalni uzivatele nepotrebuje. Dobre ji tak.
Tím zrušením výber. řízení se zase ministerští úředníci vyznamenali. To jsou pěkné nezmysly, že to zrušili kvůli soudům o licence. Vždyť na Domažlicku a Ústecku se plánovalo vypnutí analogu ne kvůli pochybnostem s licencema, ale kvůli rušení s Německem. Tyto dva regiony se už "posouvat" nemůžou. Tu kampaň klidně šlo udělat, další by se dělali dle požadavků MI jako zadavatele(pokud ještě bude existovat). Vždyť se mohli odkrýt chyby, které se určitě vyskytnou a eliminovat je pro další regiony.
Vidím to tak, že se chtělo ušetřit. Zkusí se to bez kampaně a uvidí se. Když se zjistí, že peněz na kampaň není zapotřebí, tak zůstanou na 14. a 15. platy ministerských úředníků, lidi z těch peněz neuvidí nic. Tak to radši na tu kampaň.
Vše tedy zůstane na bedrech obchodníků (kolik bude těch poctivejch)a vysilatelů. Ten kdo se vzbudí ze zimního spánku až na jaře bude dávat televizi do servisu s odůvodněním, že nic nemůže chytnout (leda tak rýmu), nebo bude volat do ČT (nebo ČRa), že co tam dělají, že nemá již několik dní signál.
To budou góly do vlastní branky (digitalizace).
Přesně tak. TV, jejichž příjem v analogu bude končit, zopakují před rozhodným termínem informaci o termínu a potřebě vybavit se doplňkem v hodnotě nyní již běžně méně než dvou tisíc Kč a prodejci zajistí ostatní.
Politici se přetahuji o penízky a....
hahaha prej "Další oblastí, která by se měla dočkat přepnutí na digitální signál, je Domažlicko." To jsem asi hibernoval a zaspal, ze nekde se uz prepnulo z analogu na digital. Je videt ze pani Knezkova je co se tyce digitalizace uplne mimo. Skoda, ze si clovek udela obrazek o tom druhem behem nekolika vet. Propadla.
Jako prodejce digitálních přijímačů DVB-T na Domažlicku jsem na spuštění samozřejmě připraven, set-top-boxy a příslušenství již mám skladem (i konkureti zde) a jen čekáme na zahájení zkušebního vysílání, které má začít již v říjnu (Vraní vrch na 38.kanále). Takže kdo se o tuto problematiku a obchod zajímá, bude jen v předstihu a nic ho nepřekvapí. Jediné, co mne velmi mrzí je zastavení licencí pro nové stanice (TV Febio,TV Pohoda, Z1,atd.), na které na vlastních letácích zákazníky lákám, budeme zde mít jen MUX "A" a béčko s PRIMOU (která tu jde opravdu mizerně) snad na jaře.
Pište: dracz@centrum.cz - prodej set-top-boxů na Domažlicku, převážně zn.TECHNISAT (přijímám již objednávky)
Plne s tim souhlasim, snad mohou soucasne TV sami informovat sve divaky o zmenach ve vysilani. Maji na to dosti prostoru.
Proc by to mel financovat stat? Povazoval bych to za vyhozene penize danovych poplatniku. Oni sice se najdou jiste Lobiste, kteri nakonec stejne kampan prosadi. Proc jim to vsak ulehcovat.Vzdyt penize jsou potreba na uzitecnejsi veci. Treba na zvyseni platu poslancu, nebo na jejich dalsi sluzebni cesty. A ty take nejsou zadarmo.
Raději nestrašte použitím veřejno-pravní TV ... už vidím pana ředitele jak lká, že práve ony půlminutové šoty připraví Čt o zisk z reklam , které tam mohly být a zvýší poplatek o dalších řekněme 39,50 Kč měsíčně .....
já to pořád nechápu, veřejnoprávní TV si přece platíme m.j. právě pro takové případy - tak ať začne pravidelně mezi znělky propagující večerní pořady vkládat půlminutové šoty s infem o přechodu. Nic jiného není přece potřeba, protože :
- lidé co nekoukají na analogovou veřejnoprávní TV přece nebudou koukat ani na tu digitální
- ty co se koukají na komerční stanice bodou Prima a Nova informovat samy a rády ... nebo si myslíte že po vypnutí analogu chtějí přijít o tolik klientů ?
Celá kampaň se pak dá udělat tak za 5 mil. .... ale to by se na tom zase nikdo nepřiživil :-(
opet mi tam chybi polozka:
obchodnici a prodejci set-top boxu.
Na Domazlicku se ukaze, ze lide nepotrebuji (ne ze by osvetove programy byly k nicemu, jen je nemusime zbytecne platit) zadnou kampan. Staci jen vedet termin treba 18.10 konec a uvidite ty zisky obchodniku.