Vlákno názorů k článku Kampaň k digitalizaci letos nebude. Ani v Domažlicích? od vedro - Tím zrušením výber. řízení se zase ministerští úředníci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 9. 2006 19:27

    vedro (neregistrovaný)
    Tím zrušením výber. řízení se zase ministerští úředníci vyznamenali. To jsou pěkné nezmysly, že to zrušili kvůli soudům o licence. Vždyť na Domažlicku a Ústecku se plánovalo vypnutí analogu ne kvůli pochybnostem s licencema, ale kvůli rušení s Německem. Tyto dva regiony se už "posouvat" nemůžou. Tu kampaň klidně šlo udělat, další by se dělali dle požadavků MI jako zadavatele(pokud ještě bude existovat). Vždyť se mohli odkrýt chyby, které se určitě vyskytnou a eliminovat je pro další regiony.
    Vidím to tak, že se chtělo ušetřit. Zkusí se to bez kampaně a uvidí se. Když se zjistí, že peněz na kampaň není zapotřebí, tak zůstanou na 14. a 15. platy ministerských úředníků, lidi z těch peněz neuvidí nic. Tak to radši na tu kampaň.
    Vše tedy zůstane na bedrech obchodníků (kolik bude těch poctivejch)a vysilatelů. Ten kdo se vzbudí ze zimního spánku až na jaře bude dávat televizi do servisu s odůvodněním, že nic nemůže chytnout (leda tak rýmu), nebo bude volat do ČT (nebo ČRa), že co tam dělají, že nemá již několik dní signál.
    To budou góly do vlastní branky (digitalizace).
  • 22. 9. 2006 20:02

    prudic (neregistrovaný)
    nene, ja reklamu nepotrebuji a nesouhlasim s plytvanim mymi penezi z mych dani na nejake kamaradsofty ministerskych uredniku spratelenym reklamnim firmam. Pokud televize potrebuji oslovit i jine zakazniky nez mne, tak at to udelaji na sve naklady ze sveho zisku. CT tak uz dela. Noha a Prima zatim digitalni uzivatele nepotrebuje. Dobre ji tak.
  • 22. 9. 2006 21:04

    anonymní
    debile si to priadne precitaj a pak tam necieco napis plan digitaliziacie pokracuje na domazlcku a ustecku
  • 23. 9. 2006 10:36

    vedro (neregistrovaný)
    To je sice hezký, že ty to nepotřebuješ, ale je o mnoho víc lidí, kteří tyto věci nesledují a neumí se v tom orientovat.
    Tvým úkolem, jako člověka znalého věci, bude (tak jak to již děláš) poukazovat na problémy a nedostatky v kampani.
    Důležité je, aby jsme nemysleli v intencích "JÁ" ale "MY".
    Tím ti samozřejmě tvůj názor neberu.
  • 25. 9. 2006 7:22

    anonymní
    a prave proto rikam, ze cela kampan je jen vyhozeni penez danovych poplatniku z okna.
    Informace, ze bude treba krabicku (bude NUTNA) se uz vysila rok. Takze staci jeste pred to umistit upozorneni na ukonceni analogoveho vysilani. NIC VIC NENI TREBA. Bezny clovek se v tom stejne nevyzna, a nekdo v rodine tomu rozumet bude. Dotycny rad za buchtu ke sve babicce (u babicky se vzdy navstevam serviruje buchta) se STBoxem zajede. O dostatecnou propagaci se postaraji PRODEJCI STBoxu. Vam domu nechodi tuny reklamnich papiru? A reklamuji se tam jine hovadiny, takze na "akci stoleti" se rad kdekdo operi. Stejne jako to bylo s mobilnimi telefeny.
    Reklamni akce statu jsou vyhozene penize, neb bude treba rok pred prechodem v dane oblasti, takze pokud ji lide vubec zaregistruji, tak na ni zapomenou a stejne je probudi az reklamy obchodniku stylu "Nechcete mit z domu sypku? Chcete po 1.7.2007 dal sledovat televizi? Pouze za pomoci naseho nejlepsiho STBoxu pod sluncem se u vas doma ze zrneni na obrazovce stane domaci kino."
    Ze by reklama statu zanechala v lidech nejake stopy je utopie. Stejne si to prepnou na telenovelu. Podivejte se, kolik znalosti zanechaly v lidech povinne kurzy vypocetni techniky pro ucitele. Je to stejna bida jako pred tim. Ba co je to horsi o to, ze jim vtloukli do hlav pojmy "Microsoft" a "Office". Takze dnes musi KAZDA mlada rodina s detmi vyhodit 10+ kKc za zmineny produkt, protoze "pan ucitel to chce, on nic jineho neumi". Zasveceni vi o cem mluvim.
  • 22. 9. 2006 8:51

    radon (neregistrovaný)
    já to pořád nechápu, veřejnoprávní TV si přece platíme m.j. právě pro takové případy - tak ať začne pravidelně mezi znělky propagující večerní pořady vkládat půlminutové šoty s infem o přechodu. Nic jiného není přece potřeba, protože :
    - lidé co nekoukají na analogovou veřejnoprávní TV přece nebudou koukat ani na tu digitální
    - ty co se koukají na komerční stanice bodou Prima a Nova informovat samy a rády ... nebo si myslíte že po vypnutí analogu chtějí přijít o tolik klientů ?
    Celá kampaň se pak dá udělat tak za 5 mil. .... ale to by se na tom zase nikdo nepřiživil :-(
  • 22. 9. 2006 10:11

    ABC (neregistrovaný)
    Myslím, že ČT má na kampaň peněz dost, stačí zadat příkaz od RRTV. Žádné miliony, stačí pár tisícovek, jako na každáou upoutávku.
  • 22. 9. 2006 11:29

    clouzek (neregistrovaný)
    Raději nestrašte použitím veřejno-pravní TV ... už vidím pana ředitele jak lká, že práve ony půlminutové šoty připraví Čt o zisk z reklam , které tam mohly být a zvýší poplatek o dalších řekněme 39,50 Kč měsíčně .....
  • 22. 9. 2006 12:36

    pluto5 (neregistrovaný)
    Plne s tim souhlasim, snad mohou soucasne TV sami informovat sve divaky o zmenach ve vysilani. Maji na to dosti prostoru.
    Proc by to mel financovat stat? Povazoval bych to za vyhozene penize danovych poplatniku. Oni sice se najdou jiste Lobiste, kteri nakonec stejne kampan prosadi. Proc jim to vsak ulehcovat.Vzdyt penize jsou potreba na uzitecnejsi veci. Treba na zvyseni platu poslancu, nebo na jejich dalsi sluzebni cesty. A ty take nejsou zadarmo.
  • 22. 9. 2006 13:29

    prudic (neregistrovaný)
    Pokud by jste se na verejnopravni televizi dival, tak vite, ze uz skoro rok takoveto soty CT vysila. Podle mne nic vic neni potreba.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).