Po prvni vypnute oblasti (Domazlice) to bude vedet cela republika a lidi si to pohlidaji. Nejlepe na analog programech prudit s hodinami - kazdy den - uz za 29, 28, 27...dnu tento program nenaladite. Ale vzdy jen na patricne lokalite a programu. Nebo zrneni v delce 20 sekund s timto upozornenim po relame pred poradem.
Aby nejaka reklama mela uspech, tak uz v miste, kde se bude vypinat MUSI bezet digital. At lide zajdou do kramu, prinesou a jedou, jinak to bude nanic. Proc se pro podobne akce nevycleni v obci jeden "poradce", ktery treba v prubehu tridnich schuzek ve skole nevystoupi ve skolnim rozhlase, nenavstivi dopoledne konzum, nezajde vecer do hospody. A bude o tom vedet cela obec. Odhadem 50 clovekohodin na obec s 2000 obyvateli. Pote lide NEMOHOU rici, ze nic nevedeli. Zbytek zaridi obchodnici.
Ta první se týkala ukončení televizního vysílání na R12, a ta druhá ukončení vysílání CzechLinku na Eurobirdu. Obě dvě se naprosto minuly účinkem. V tom prvním případě lidé ignorovaly i oznámení v místním tisku a hlášení v místním rozhlase. V tom druhém případě to bylo podobné. V obou případech se pak všichni strašně divili, že jim nejde televize, a hrozně se pohoršovali jak je možné, že jim to někdo takhle ze dne na den vypnul. Upozornění, že to bylo v místním tisku a rozhlase, nikdo nepřikládal žádnou váhu. Informační kampaň musí být vedená přímo z televizní obrazovky a každému divákovi musí dát možnost se dozvědět, že když bydlí tam a tam, tak od tehdy a tehdy mu nepůjde televizní příjem, pokud si nepořídí zařízení pro digitální vysílání, s doporučením, obrátit se na odbornou firmu. Rozhodně si nemyslím, že to lidé běžně zvládnou sami. Ve velké většině případů bude nutná výměna nebo aspoň úprava antény a pod. Takovéto informace žádná kampaň nemůže poskytnout!!!!!!!!