Kampaň Přejděte na Firefox právě začíná

4. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Projekt CZilla, který do češtiny převádí softwarové produkty založené na Mozille, dnes zahájil kampaň Přejděte na Firefox. Pokud byste stejně jako já váhali, co je jeho cílem, tak v kuloárech se proslýchá, že smyslem kampaně je přesvědčit obyčejné návštěvníky™ webu, že Firefox je kvalitní prohlížeč, kterého se nemusí bát. Na můj vkus je v rubrice s Zkušenosti zbytečně mnoho vyznání od webmasterů, chtělo by to najít osoby netechnicky zaměřené. Znáte nějaké? Sem s nimi.

Projekt CZilla, který do češtiny převádí softwarové produkty založené na Mozille, dnes zahájil kampaň Přejděte na Firefox. Pokud byste stejně jako já váhali, co je jeho cílem, tak v kuloárech se proslýchá, že smyslem kampaně je přesvědčit obyčejné návštěvníky™ webu, že Firefox je kvalitní prohlížeč, kterého se nemusí bát. Na můj vkus je v rubrice s Zkušenosti zbytečně mnoho vyznání od webmasterů, chtělo by to najít osoby netechnicky zaměřené. Znáte nějaké? Sem s nimi.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).