Zlaty Hallmark pred spojenim s madary! Ted uz to je opravdu nekoukatelny kanal a jsem rad, ze si toho konecne nekdo "vsiml" i na vyssich urovnich. Celkove za takove mutace muze UPC Direct. Ted kdyz se ma stehovat k Digi cekam od toho zkvalitneni ceske nabidky, kdy uz se nebude hledet na misto na satu, ale snad opravdu na kvalitu! Toto se tyka Spektra, Hallmarku, AXN! NatGeo uz s tim treba konecne zacina!
Hallmark už nebude na UPC Direct?? Víte o tom něco víc?
Co se týče AXN, tak to se už zlepšilo. Ještě nedávno bylo nekoukatelné, protože tam byly reklamy snad každých 10 minut a trvaly taky 10 minut. Vlastně to nebyly reklamy, ale děsně dlouhý ukázky na ostatní seriály. Ten program jsem vůbec nechápal jak vlastně funguje, protože 50% času vysílal ukázky na pořady, který když vysílal zase prokládal z 50% ukázkami. Teď se už zlepšili, teďka dávaj u hodinovýho pořadu 2x reklamu, jednou 10 minut po začátku a podruhý ve 2/3, takže to jde po asi 25 minutách. A neni to tak dlouhý, dá se to..
je to přesně jak tady píšete... nechápu, že si toho nikdo nevšiml... HALLMARK JE PRAKTICKY NEKOUKATELNÝ...AXN to je kapitola sama pro sebe. Celkově jsem na rozpacích ,uvážíte-li, že se jedná o kanály za které docela dost platíte (UPC) pak mě to dost štve. Nehledě na to, že Kanál Discovery v platformě UPC A Digi TV samá Maďarština , na rozdíl O2 TV... KDE JE ANGLICKÁ...samozřejmě vše ostatní cz !!( 2x Discovery v cz ?? ) A tak se dá pokračovat...MGM... SAMÁ RUMUNŠTINA.... No holt ,jako tv trh jsme nezajímaví... ACH JO.
Absolutně chápu rozzlobené diváky, když jim tam skočí maďarská reklama. Je to jako na Disney Channel, kdy většinu reklamního bloku zaberou maďarské reklamy, které navíc fikaně mají vypnutou zvukovou stopu a jedou pouze obrázky. Nevím jak nyní, ale dříve jsem měl možnost Hallmark přes UPC Direct chytat a byla to hrůza, určená pouze pro ženské po přechodu :-) Jinak s reklamou na komerčních TV je to u nás strašné, ale na USA stále zatím nemáme, tam nevíte, zda běží film nebo reklama. Zlatá ČT1, kde film je film :-)