Jak oslovit mladé diváky, to by mě zajímalo, jestli je to reálný. Jak oslovit někoho, že model lineární televize, který vám naservíruje na co a kdy se dívat je lepší než model vod, kdy se dívám na co chci a kdy chci. Podle mě model lineární tv až na zprávy a přímé přenosy je mrtvý, akorát o tom ještě neví.
Oslovit mladé určitě jde a příklady ve světě to dokazují. Třeba italská RAI díky kanálu RAI 4, ale všeobecně díky moderním pořadům to dokázala a funguje už několik let. Samozřejmě že i online svět je důležitý, ale jde obojí. Ale obávám se, že Fridrich toho víc namluví než nadělá. Protože on je programovým ředitelem ČT dvacet let a podívejte jak vypadá program. A teď najednou chce změny.
Nodar: a proč ne? Proč by reality show nemohla být na ČT? Na ČT může být cokoliv, protože je to televize jako každá jiná, pouze s rozdílem, že patří státu. Jak jsem zmínil, RAI taky vysílá reality. Třeba Isola dei famosi byla úspěšná reality show na Rai 2 už v roce 2005, podobná Survivoru. Vy se musíte zbavit syndromu českého rybníčku. Na ČT může být úplně cokoliv co může být na Nově, Primě nebo HBO. Samozřejmě že musí splňovat ze zákona i veřejnou službu, ale to neznamená, že nemůže vysílat i typicky mainstreamové pořady.