Dobry postreh o mnozstve reklam na zapade. Vsade kde som bol, je v krajine a v mestach radovo menej reklam a bilboardov ako v cechach a na slovensku. A aj tie co su, su vacsinou mensie. Je to taka ceskoslovenska podivnost toto bilboardove sialenstvo.
Naprosty souhlas. A to dokonce v mistech, kdy zcela evidentne (tech strepu na silnici) ohrozuji provoz, napriklad do posledni chvile ukryvaji semafor. K videni na vyjezdu k dalnici z Brna na jih.
Jestli ono to neni taky tim, ze to tam striktne regulujou a ne jak u nas D1, coz je jedna velka reklamni alej a mezi vsim tim bordelem ridic nema sanci reagovat na jakoukoli znacku, protoze to proste ignoruje vsechno a hromadne.
Ostatne, jakej smysl ma cedule s magorem zvihajicim cinku, kterou sice uvidi milion lidi denne, ale nikdo stejne nevi co to jako ma byt ? Jakej smysl ma 100MKc narvanych do marketingu, kdyz ucinnost je v radu promile a to jeste s velkou davkou fantazie, jelikoz neco takovyho merit je nemozny? Jen jedinej, marketingovy oddeleni utrati svuj rozpocet = neprijde o praci.