A jaky je konverzni pomer takovychto reklam ? Je to zdimacka na penize pro neznale inzerenty. Ach jo, proc nicite temito formamy reklamy duveru v internetovou reklamu obecne ? Odpovim sam: Protoze to syte prachy...
Intext od IB neni s kontextovým cilením (to popisujete na mysli) ale s obsahovým - podobně je například cílení reklam ve vyhledávačích (v řetězci dotazu nemůžete zkoumat nějaký hluboký kontext). Intext vrací reklamy jen podle výskytu slova.
Oba způsoby mají své výhody i nevýhody (jinak se definují množiny cílových stránek a tedy i složení profilů uživatelů, co reklamu uvidí).
Že Intext je efektivní a funguje dobře potvrzují velmi dobrá čísla - jak cen za prosté zobrazení nebo kliky tak poměr kliknutí k zobrazení z těchto bublinových reklam (počítá se až rozbalené zobrazení, ne nachystané podtržené slovo ve stránce).
problem bbtextu je ten, že mají zoufale málo inzerentů, proto jsou jednak reklamy nerelevantní a taky výdělky pak pro partnery nízké ...
další problém je ten že jiný takový systém v čr není ...
Nevím, jaké reklamy nový intext vrací a nechce se mi to zkoumat, ale většinou, když někde na takový formát narazím, tak vyhazuje odkazy naprosto od věci. Když v povídání o robotech (těch scifi chodících plechovkách), ukáže reklamu na mixér, tak bych neřekl, že trefil správnou cílovku, to jen tak na okraj.