problem bbtextu je ten, že mají zoufale málo inzerentů, proto jsou jednak reklamy nerelevantní a taky výdělky pak pro partnery nízké ...
další problém je ten že jiný takový systém v čr není ...
A jaky je konverzni pomer takovychto reklam ? Je to zdimacka na penize pro neznale inzerenty. Ach jo, proc nicite temito formamy reklamy duveru v internetovou reklamu obecne ? Odpovim sam: Protoze to syte prachy...
Intext od IB neni s kontextovým cilením (to popisujete na mysli) ale s obsahovým - podobně je například cílení reklam ve vyhledávačích (v řetězci dotazu nemůžete zkoumat nějaký hluboký kontext). Intext vrací reklamy jen podle výskytu slova.
Oba způsoby mají své výhody i nevýhody (jinak se definují množiny cílových stránek a tedy i složení profilů uživatelů, co reklamu uvidí).
Že Intext je efektivní a funguje dobře potvrzují velmi dobrá čísla - jak cen za prosté zobrazení nebo kliky tak poměr kliknutí k zobrazení z těchto bublinových reklam (počítá se až rozbalené zobrazení, ne nachystané podtržené slovo ve stránce).
Nevím, jaké reklamy nový intext vrací a nechce se mi to zkoumat, ale většinou, když někde na takový formát narazím, tak vyhazuje odkazy naprosto od věci. Když v povídání o robotech (těch scifi chodících plechovkách), ukáže reklamu na mixér, tak bych neřekl, že trefil správnou cílovku, to jen tak na okraj.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).