Stejně se divím, že to tomu Peterkovi stálo za to. Sledovanost měl pořád slušnou (na ten obsah a obrazovou kvalitu teprve). Navíc obsah by l jeho, takže ceny licencí nula nula nic, byly už rozkalkulovány jinde. Šlágr klesl snad jen na polovinu svého stavu.
Co měla říkat Prima (Zoom), která klesla ze 6 % někdy i na 1,5 %? Prima se s tím smířila a začala uvažovat, jak vylepšit program a přidala témata. A teď se Zoom pohybuje kolem 2,5 - 3 %.
Nova sice taky prskala, ale nakonec se taky rozhodla dělat něco nekolidního s pravidly a rozjela přípravy na vlastní peoplemetry, kterým teď asi s ohledem na její finance odzvoní, ale aspoň něco zkusili, byť si tím podle mě mohli zavařit zdaleka nejvíc ze všech TV na trhu. Mají nejdražší reklamu - co by tomu klienti řekli, kdyby se sledovanosti lišily o 10 %?
Proč se Peterka nemohl zachovat podobně - férově a konstruktivně zároveň?
přitom ten potenciál je hodně veliký, stačí se zeptat důchodců co sledují v TV a dát jim to...co vím, tak u důchodců hodně běží Sama Doma, pořady o Vaření (např. s Babicou, ale i další) a nějaké pořady o zahrádkaření (ať už receptář nebo PoLopatě atd.), pak samozřejmě Ulice a Ordinace :))) ...písničky pořád můžou tvořit většinu programu, ale proložit to taky něčím jiným ;)
První článek vyzněl, že to bude jen úterý.
Web ATMedia ale ukazuje, že to je od úterý asi na neurčito.
Podívejte se sám:
http://atmedia.cz/knowledge_base/shareservices.html?target_id=44
Šlágr nikde. Upřímně, ani mi osobně nechybí.
Pokud porušil pravidla, dobře mu tak, ať nese následky.
Prima to přejmenování ale udělala z jiných důvodů.
1. Chtěla změnit programovou strategii hlavního kanálu, k čemuž pak asi po pár neúspěšných pokusech s romantickými filmy nenašla další odvahu.
2. podle mě správný cíl, aby si regionální televize RTA konečně začaly své diváky hledat po své ose a nevyuživali toho, že jim tam Prima dá nějaký (atraktivní) obsah.
Po roce se Prima vrátila k původnímu názvu - odůvodnili to skladbou programu.
U Primy podle mě žádný takovýto problém nebyl, ale u Šlágru nevím, jestli by mu to pomohlo.
Navíc nová licence stojí 50 tisíc na administrativních poplatcích.
Ale kdoví, možná to Peterka udělá, až mu doběhnou reklamní kontrakty.